Avatar billede xzein- Nybegynder
01. juli 2004 - 18:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Cs 1.6 dedicated server

Hey
Jeg har 512/512 tdc ADSL (er den eneste på nettet og kører på modem). Så jeg fik løst til, bare for sjov at lave en lille cs 1.6 dedicated server ;) (ved godt det ik at lave en på en pc og joine fra samme). Men når vi spiller på den,(under 10) så giver den lidt små lag bare få sek, og kun engang imellem. jeg har ik lavet noget i consolen, men kan jeg ik lave noget der så den lidt mere stabilt ? (kunne være rart :P).
Avatar billede linuxklovnen Nybegynder
01. juli 2004 - 18:31 #1
tror det ikke umiddeltbart eftersom du har en 512/512 linie. det kræver en del mere at køre en stabil cs server. desværre
Avatar billede xzein- Nybegynder
01. juli 2004 - 18:33 #2
øv kunne da godt væere ;) vi kan ellers være nogle stykker der inde før vi for en konstant høj ping :)
Avatar billede jrknudsen Nybegynder
04. juli 2004 - 12:06 #3
Altså hver spiller burde ikke bruge mere end 5KB/s, men hvis i er omkring 8 på den, kunne det stadigt godt være det. Men tror istedet du skal prøve at ha joblisten fremme, og se om det ikke er CPU der er på 100% belastning istedet...