Avatar billede the-ghost Nybegynder
01. juli 2004 - 16:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fejl i script .asp. Server object error

Hi der

Efter jeg har flyttet webhotel, godt nok over til den samme serverer. Får jeg denne fejl.

Server object error 'ASP 0177 : 800401f3'

Server.CreateObject Failed

/kontakt.asp, line 100

Min linie nummer 100 ser sådan ud
Set Mailer = Server.CreateObject("SMTPsvg.Mailer")

Da jeg har fået det lavet engang, og ikke er en haj til det håber jeg det er beskrivelse nok, og det rigtige sted.
Avatar billede tzag_dk Nybegynder
01. juli 2004 - 16:37 #1
Det kunne godt tyde på at objektet 'SMTPsvg.Mailer' ikke understøttes.
Avatar billede the-ghost Nybegynder
01. juli 2004 - 16:45 #2
En som eventuelt så kender hvad der burde stå. Kører på et windows 2000 hotel
Avatar billede tzag_dk Nybegynder
01. juli 2004 - 16:51 #3
du kan lave det om til CDONTS mail, det understøttes som default af win server
http://www.powerasp.com/content/hintstips/asp-email.asp
Avatar billede keysersoze Guru
01. juli 2004 - 16:51 #4
det skal du snakke med dit webhotel om - det er forskelligt fra udbyder til udbyder hvad der stilles til rådighed.

Hvis du skifter den linie skal du tilsvarende tilpasse alt det andet i mailen - det burde du også næsten kunne finde på webhotellets hjemmeside men ellers kan du finde links til de fleste komponenter her; http://activedeveloper.dk/komponenter/default.asp?mode=kategori&id=1
Avatar billede the-ghost Nybegynder
28. juli 2004 - 14:44 #5
Hmm har prøvet alt men ingen ting virked så dropper det.
Avatar billede keysersoze Guru
28. juli 2004 - 14:51 #6
jah - er man ikke interesseret i at modtage hjælp er det svært at få hjælp
Avatar billede the-ghost Nybegynder
28. juli 2004 - 15:04 #7
Det er rigtigt men efter utallige emails frem og tilbage til cliche.dk gad jeg sku ikke merre. Gad så men godt havde hjælp men fik af vide af en kammarat at fejlen lå på serveren og ikke scriptet.
Avatar billede keysersoze Guru
28. juli 2004 - 15:07 #8
det kunn jeg have fortalt dig allerede den 1/7 - og det gjorde tzag_dk også. Fejlen ligger i at deres server ikke understøtter det mailkomponent du forsøger at bruge.