Avatar billede beboeren Nybegynder
01. juli 2004 - 15:00 Der er 9 kommentarer

HP nw8000

Er der nogen der har erfaring med denne computer fra HP ?

Jeg er blevet anbefalet den med følgende bestykning: 1 GB  RAM, DVD +RW, 60GB HD, 1,7 Gigahertz processor (og hertil en ekstern harddisk på 250GB), 128 MB VRAM

Og jeg skal bruge den til at capture video og redigere dette på den (Pinnacle Studio ))
Avatar billede espersen Novice
01. juli 2004 - 15:23 #1
har du et link ?
Avatar billede beboeren Nybegynder
01. juli 2004 - 15:25 #2
Avatar billede beboeren Nybegynder
01. juli 2004 - 15:38 #3
Er der evt. nogen der har erfaring med at købe en 'almindelig' processortype bærbar (feks. 3,4 gigahertz) og så sætte en ekstern, hurtig harddisk via firewire (altså om videocapture går hurtigt nok på denne måde) ?

Det virker nemlig som om, at det er harddisken der er flaskehalsen her.
Avatar billede espersen Novice
01. juli 2004 - 16:28 #4
hhmm.. tror du har ret i det med den externe HDD - men tror at en af de store Centrinoer (Pentium 4-M) er at foretrække alligevel
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juli 2004 - 19:26 #5
Der er ikke noget der hedder Pentium 4-M - enten er det pentium 4 eller også er det pentium M ;)
Avatar billede espersen Novice
01. juli 2004 - 19:27 #6
;o) men du ved jo hvad der menes.... det gik lige lidt stærkt...
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juli 2004 - 19:27 #7
De bedste notebooks til videoredigering er og bliver en Apple - sorry ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juli 2004 - 19:28 #8
Men de specs ser nu ok ud syntes jeg :)
Avatar billede espersen Novice
27. december 2004 - 23:25 #9
hvordan går det - mere du vil have uddybet ?