Avatar billede anuba Nybegynder
21. februar 2001 - 15:17 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Hvordan rankes man bedre i søgemaskinerne

Jeg ved der er flere forskellige steder man kan submitte sine sider til søgemaskinerne, men hvordan opnår og bibeholder man en placering i toppen af listen.
Er der nogen der har erfaring med dette. Gerne også med udenlandske søgemaskiner.
Jeg skal bruge det løbende til et par kunder og vil evt. betale for at få det gjort
Avatar billede hchristensen Nybegynder
21. februar 2001 - 15:21 #1
kontakt Netopinters (www.netpointers.dk) de lever af at lave den type opgaver
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. februar 2001 - 15:22 #2
www.odp.dk er genialt godt sted, ejeren arbejdede for Kvasir før.
Skal læses, kan ikke forklares. MEn der er meget.
F.eks:
<!-- SØGEORd -->
Så virker det til at ordene står i teksten med f.eks Altavista vil smide dig nederst hvis du bruger det ved den.

Hvis søgeordene står som H1 overskrift bliver de også antaget for at være bedre.
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. februar 2001 - 15:24 #3
odp.dk er vist nede lide nu.
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
22. februar 2001 - 17:14 #4
ja www.odp.dk alias www.joyzone.dk har været nede i noget tid, men det skal nok komme op igen. De er ved at skifte server, så derfor er det altså meget ustabilt.

Dette er lige kategorien for dig:
http://dmoz.org/World/Dansk/Edb/Internet/S%f8gemaskiner/Registrering_og_positionering/

Her er der firmaer listet, der lever af det, du leder efter.
Kopiér URLen, Eksperten.dk kan ikke forstå %-tegnet i URLer.

/jens
Avatar billede imma Forsker
23. februar 2001 - 12:07 #5
Her finder du alt hvad du har brug for tag denne her guide og du er rustet til alt indefor søgemaskiner...

http://www.bravenet.com/reviews/searchtips/index.php

Så behøver du heller ikke bruge unødige penge på de firmaer der er specialiceret i det
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
11. marts 2001 - 13:12 #6
www.joyzone.dk er nu oppe igen og kører stabilt. Det er uden tvivl et MUST hvis du snakker søgemaskineoptimering.
Avatar billede jensb Nybegynder
29. marts 2001 - 19:38 #7
Det er meget forskelligt hvordan det virker.

Jeg læste på en forleden dag (tror det var google) der blev taget højde for hvor mange der linker til dig, og hvor de selv er placeret...jo højere dem som linkede til dig var placeret, jo bedre....desuden en masse andre faktorer

Gå ind på forskellige søgemaskiner, og se om de ikke har beskrevet hvad de tager højde for.
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. marts 2001 - 21:25 #8
Tror ikke at de skriver hvad de bedømmer efter, det vil jo være som at skyde sig i foden?
Folk skal tilmelde deres side udfra det den indeholder, ikke hvad der får dem højest op.... tror ikke de offentliggøre deres algoritmer.
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. maj 2001 - 23:14 #9
Besøg http://www.bufferzone.dk/, der kan du læse en del om dette, og der vil komme mere i de kommende uger og måneder. Du kan også kontakte os og betale os for at gøre dette for dig. Har du selv tid til at sætte dig ind i emnet og gøre det ordentligt, kan vores sider hjælpe dig igang