Avatar billede frogger Nybegynder
01. juli 2004 - 10:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Dårlig Karma fra starten?

Heysa

Jeg er efter en længere pause begyndt at bruge Eksperten igen. Good to be back =)

Nu kan jeg se, at der er kommet karma på folks profiler, hvilket jeg synes er en sjov idé.

Jeg kan godt se at god karma er noget man skal gøre sig fortjent til, men derfra og til at man starter med direkte Dårlig karma er vel lidt groft...

Burde man ikke starte med middel/Neutral karma?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. juli 2004 - 11:02 #1
Hvis du lægger mærke til det, så er det meget lyse rammer omkring din karma, og det betyder den ikke er der. En dårlig karma ville give din en rigtig blå ramme.

Men, ok, det kunne måske være tydeligere...
Avatar billede hcma Novice
01. juli 2004 - 11:14 #2
og den bliver først aktiv, når du har modtaget karma fra min. 3 brugere.
Avatar billede frogger Nybegynder
01. juli 2004 - 11:34 #3
Oki - så fik jeg det på det rene. Kan en af jer sige (gerne som svar) hvor man kan læse om karmasystemet og finde disse info? -prøvede selv at kigge rundt, men uden held...
/Frogg
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. juli 2004 - 11:39 #4
Avatar billede frogger Nybegynder
01. juli 2004 - 11:55 #5
Fint Erik - så mangler jeg bare et svar =)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. juli 2004 - 12:01 #6
Godt du er tilfreds. Men dels samler jeg slet ikke på point, dels er der
en tendens til at spørgsmål om eksperten.dk er gratis ;)

Svar selv, accepter eget svar.
Avatar billede frogger Nybegynder
01. juli 2004 - 12:05 #7
Ok - jeg kan bare bedst lide at have ryddet op ;)