Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 14:40 Der er 46 kommentarer og
1 løsning

TinyChat

Hej jeg vil gi\' 200 point til den der kan lave noget på tinychat til mig...

jeg vil ha\'
så folk kan logge på som gæst...og de skal c-følig ha\' ders egen bund....
+ en tidsliste

HVIS det ikke er for meget arbejde vil jeg også ha\' en \" hvem er online liste\"
Avatar billede htx98i17 Professor
21. februar 2001 - 14:44 #1
du har jo ikke 200 point :-)
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 14:45 #2
*GGG* det skaffer jeg... LOVER ellers får du en 10\'er for være jeg mangler
Avatar billede bacce Nybegynder
21. februar 2001 - 14:45 #3
hmm den der \"hvem er online liste\" er der jo allerede

Bacce
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 14:46 #4
jeg beder dig htx vil du ikke nok hjælpe.....*sS*... jeg skal bare ha\' det klar inden den 13 marts... så der er go\' tid...
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 14:47 #5
bacce... hmm tror du har en nyere ver. end mig... det er en liste der viser hvad for nogle bruger der er online... og hvad ders status er...
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 14:50 #6
ej kom nu jeg skal også nok hjælpe dig hvis jeg kan...
Avatar billede htx98i17 Professor
21. februar 2001 - 14:54 #7
hvis du skal leve af at programmere, er det nok bedst at du selv laver den :o) så lærer du jo også det og så kan du det til en anden gang!

hvis jeg var dig, ville jeg gå igang med at lave det selv, og når du så løber ind i de småproblemer som dukker op, kan du spørge her på eksperten.
men det er bare et foreslag :o)
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 14:59 #8
ok tak for dit for slag.. men så lig hvad jeg skal lave til den 13 marts !?

En love finder
en SmS sender der sender en sms fra en database af sig selv
en shop
en skoleopgave database
en sex database ( hvorunge kan læse om sex)
en sorg og krigse database
en stoffer og ders virkingdatabase

så jeg skal nok lære noget... men jeg har bare ikke så meget tid....
Avatar billede htx98i17 Professor
21. februar 2001 - 15:01 #9
tjaa, det er vel dig selv som har påtaget dig opgaverne? hehehehe
Avatar billede nil.dk Nybegynder
21. februar 2001 - 15:02 #10
delphimann >> mon ikke du skulle lære ikke at påtage dig alt for mange opgaver på én gang? *GG*
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 15:05 #11
*GGGGG*... nååår ja jeg havde ligså mange da.. jeg startede den 1/1... jeg har bare været online og chatte istedt....og c-følig hjælpe på eksperten.... men øøøøhh i søde og meget smukke mennesker vil da gerne hjælpe... og den der gider får banner på mine sider i 2 måndere ( ca 50 besøg om dagen)
Power-Zone.dk
HouZe.dk
Mobil-Shop.dk
Disco-Jay.dk
Åbner alle den 15 marts....
( HouZe.dk har åben)
Avatar billede bacce Nybegynder
21. februar 2001 - 15:12 #12
hmm delphimann der er kun udgivet en version af tinnychat med mindre der er en anden person end ham der har lavet den som har udsendt en opdatering men jeg har ik fundet den
men klart jeg ville oxo mene at du måske skulle lade være med at tage mere ind end du kan klare
jeg vil oxo mene at du burde gå i gang selv meeen jeg vil give dig ret i at den er svær at bygge videre på
jeg arbejder selv en del med den for tiden meeen har faneme løbet ind i mange ting jeg bare fattede minus af

Bacce
Avatar billede htx98i17 Professor
21. februar 2001 - 15:15 #13
bacce -> hvorfor så ikke bare selv lave en ny? :o)
det ville jeg sq gøre, hvis jeg skulle bruge sådan en :o)) hehe
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 15:16 #14
ok htx..... du må også lave en HELT nu til mig.... jeg vil hjælpe alt det jeg kan... du skal bare sige til... så kan vi lave en chat sammen jeg er frisk... jeg er startede... men jeg ved at jeg ikke får tid...
Avatar billede htx98i17 Professor
21. februar 2001 - 15:20 #15
jamen jeg har heller ikke tid, jeg har rigeligt at få tiden til at gå med. lige nu burde jeg faktisk at lave lektier! hehe
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 15:21 #16
ja, ej kom nu så bare lave en så folk kan logge på som gæst *s* 125 point
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 15:23 #17
htx.... det er ikke for at presse dig til noget du ikke vil.... men det er fordi du ikke kan *GGGGGG*
Avatar billede htx98i17 Professor
21. februar 2001 - 15:25 #18
hihi
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 15:25 #19
ej kom nu skal jeg ta\' det som du gerne vil !?
Avatar billede bacce Nybegynder
21. februar 2001 - 15:25 #20
htx ->> har skam oxo engang prøvet at lave en selv da jeg hellere ville have at den skulle bruge mysql til al data meeen som mange sikkert ved er starten faneme svær sååå da intet af det jeg lavede funkede bestemte jeg mig for at pakke sammen igen
så nu leger jeg lidt med tinychat og håber at jeg kan blive klogere på den
meeen helt klart jeg vil squ selv lave mine funktioner og lære af dem end jeg ville smide 200 point ud for at en anden kunne lave det hele for mig

Bacce
Avatar billede nil.dk Nybegynder
21. februar 2001 - 15:26 #21
delphimann >> glem alle chats, spil, fester etc. indtil 13. marts.. køb 2 kasser colaer og se at komme i gang med at kode *GG*
Avatar billede bacce Nybegynder
21. februar 2001 - 15:27 #22
nil ->> *GG* tror oxo det var det smarteste
man kommer squ ik langt i sine programeringer ved at spille/chatte

Bacce
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 15:29 #23
Bacce.... så kom smid 200 i den her så er der 400 til den der vil  lave det vi begge vil ha\' !*sS* var det ikk en idé !?

Nil.dk ..... *LOL* jeg er ansæt som programmør... så jeg har kun tid fra 17-18 til mig selv... kl. 18 kommer damen hjem hun flipper helt hvis jeg sidder foran computer mens hun er hjemme... og jeg har prøvet mens hun sov... *AV*.. jeg blev taget
Avatar billede nil.dk Nybegynder
21. februar 2001 - 15:32 #24
*hehe* hvis du kun har 1 time om dagen.. så må du jo kalkulere med det når du tidssætter dine projekter.... jeg har også familie, der ikke bryder sig om at jeg sidder foran computeren.. så må man tage nætterne i brug... *SS*
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 15:32 #25
Bacce min tiny kan en hel del se den selv på HouZe.dk
den kan
/S
/SUR
/ALM
/smuk
/brb
/mode
/fon
/think
-test-
_test_
og mere endnu....
Avatar billede bacce Nybegynder
21. februar 2001 - 15:32 #26
hmm delphi ->> læs lige hvad jeg skrev igen
helt klart jeg vil squ SELV LAVE mine funktioner og lære af dem END jeg ville smide 200 point ud for at en anden kunne lave det hele for mig

desuden står jeg ikke og mangler nogle af de funktioner du søger

Bacce
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 15:34 #27
bare hjælp.... det er nu eller lidt sener..*GG*
ej helt ærligt.... den der hjælper får den der sms database ting gratis af mig.....
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 15:35 #28
*GGGGG* Bacce *GGG* jeg læste vits forkert...
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 15:38 #29
helt ærligt hvad vil i ellers ha\' ?!... mit tøj !? *GGG*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
21. februar 2001 - 15:39 #30
En flybillet til Island og et gratis hus deroppe !
Avatar billede htx98i17 Professor
21. februar 2001 - 15:40 #31
hmm, hvillken tøjsmag har du?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
21. februar 2001 - 15:40 #32
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 15:41 #33
nil...... *GGG* ej hvad men en flybillet til Island samt alt den is du kan spise der oppe*GG* ej nik... mellem os 2 mænd *GGGG* så kan du da godt bruge et par min. på at hjælpe en gammel ven*GGG*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
21. februar 2001 - 15:42 #34
*LOL* delphi.. jeg ved sq da ikke engang hvad du hedder.. i øvrigt kan jeg ikke et ord PHP.. blev bare fanget af samtalen *hehe*
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 15:42 #35
htx..... *GGGG* ej kom nu så lav den sammen.. ok hvor mange danske kroner vil i ha\' for det + 2 måneders banner og den der sms ting og 200 point... kom med et beløb... ( jeg er ikke mega rig(jeg er fattig))
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 15:44 #36
nil.....*GGG* doh.... det var til htx... min bedste ven genmem hele livet.. du kan tro han er fin *GGG* htx hvad hedder du *LOL*GGG*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
21. februar 2001 - 15:44 #37
Jeg vil have 200.00 islandske kronor *GGGGG*
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 15:45 #38
nil.dk ...... hmmm lyder ikke dumt... hvormange danske er det 4 ,- ?!
Avatar billede nil.dk Nybegynder
21. februar 2001 - 15:46 #39
det er 1 million danske!!!!
Avatar billede nil.dk Nybegynder
21. februar 2001 - 15:46 #40
De er helt vildt seje til det med valuta i Island...
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 15:47 #41
nil.dk ... hmmm lyder fair......*LOL* ej hvor er htx den gamle makker af min....*GG*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
21. februar 2001 - 15:49 #42
Jeg tror han laver sine lektier *S*
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 15:50 #43
fuck det..... *GGGGG* du kender ham bedere end mig....
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. februar 2001 - 10:15 #44
er den her gået død !? fordi så lukker jeg den bare....
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. februar 2001 - 13:01 #45
damn så lukker jeg bare
men øhhh hvis du mener du har noget at skulle sige så kontakt mig
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. februar 2001 - 13:01 #46
oggg så lukker vi..
Avatar billede netserver Nybegynder
14. december 2001 - 09:37 #47
Hmmmmmm

Jeg Kunne også Godt Bruge lidt Extra Funk til tiny

Delphi !!!!!!!!!!!
*GGGGG*
Hjælp Mig kunne godt Bruge noget af det du har på houze.dk

Kontakt mig vis jeg må få det !