Avatar billede teamml Nybegynder
21. februar 2001 - 14:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MRJ installetion guide

Hejsa

Hvor finder man en instalations guide til MRJ 2.2.4 som er den virutuelle maskine til Mac?
På forhånd tak
Avatar billede diktator Nybegynder
21. februar 2001 - 14:55 #1
Avatar billede teamml Nybegynder
21. februar 2001 - 20:42 #2
tak for dit svar men det kan jeg ikke bruge for  der er ikke nogen instalation guide på siden til MRj ver 2.2.4 Mit problem er at jeg er ved at udvikle noget som skal køre på en mac.jeg køre på en windows maskine.
Jeg har ikke en mac som jeg kan prøve det på DERFOR savner jeg en instalations guide.
Avatar billede mtilsted Nybegynder
22. februar 2001 - 22:14 #3
Du kan normalt laane en Mac fra Apple men pas paa de plejer at udlaane de orange :}
Avatar billede teamml Nybegynder
25. marts 2001 - 09:52 #4
Dette er ikke et svar jeg ka´n bruge til noget
Avatar billede diktator Nybegynder
25. marts 2001 - 22:10 #5
Hvor detaljeret skal det være ???
- jeg mener bare at downloade en .sit fil, udpakke den med Stuffit og følg vejledningen i den installationsguiden. Det kan da ikke skæres meget mere ud i pap uden at gøre det overflødig forvirrende ;-)
http://developer.apple.com/java/download.html