Avatar billede knoxer Nybegynder
30. juni 2004 - 23:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

LAN-forbindelse væk

Hej gutter
Efter formatering af xp i dag kan jeg ikke se min Lan-forbindelse  og trådløse forbindelse (til min router), under Netværksforbindelser.
Har ikke lavet noget efter formateringen, så ved ikke om netkort skal instaleres igen eller det er pga. manglende driver.

Håber nogen kan hjælpe
Avatar billede kox Nybegynder
30. juni 2004 - 23:25 #1
du kan checke om du har installeret alle drivere i start>kontrolpanel>system fanen hardware enhedshåndtering. hvis der er spørgsmålstegn eller udråbstegn er det et tegn på at du ikke har alle drivere installeret.
derefter kontrolpanel>netværksforbindelser og sætte op med de relevante protokoller osv.
Avatar billede knoxer Nybegynder
01. juli 2004 - 00:21 #2
har sat et nyt netkort i og installeret driverne til det, og der er ingen problemer med det ny..
jeg kan desværre ikke give dig de point
Avatar billede dittlau Nybegynder
01. juli 2004 - 00:25 #3
Har lige været ude for det samme, var nødt til at formatere og reinstallere igen.
Hvis du kigger i din eventlog, vil du nok se nogle fejl, fejlnumre kan slåes op på www.eventid.net.

De fejl jeg fik, var at ALT vedr. TCP/IP var blevet slettet, også i registreringsdatabasen.

/dittlau
Avatar billede kox Nybegynder
01. juli 2004 - 11:53 #4
nå så det mener du, ikke helt fair synes jeg, men sådan er der jo så meget, og når der skal betales er der så lidt...