Avatar billede iggipop Nybegynder
21. februar 2001 - 14:16 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

www.basisbank.dk

Hej !

Er der nogle der kan gennemskue eller har oplevet nogle ulemper ved www.basisbank.dk ?

For mig at se, er det nogle gode renter og gebyrer for både ind og udlån !!!
Er det ikke ?
Avatar billede hojben Novice
21. februar 2001 - 14:19 #1
Jo... har umiddelbart ikke set andet end godt ved den bank..
Avatar billede andreasn Nybegynder
21. februar 2001 - 14:19 #2
De er fede, eneste ulempe er at man ikke har personlig kontakt til dem altså face 2 face, men det er stort set også det eneste.
Avatar billede wisen Nybegynder
21. februar 2001 - 14:19 #3
Jeger blevet fortalgt, at de vil til at tage et rimeligt stort gebyr (200 kr.), for at have en konto hos dem... Jeg er ikke selv kunde, men har en kammerat der er. Han er vist udemærktet tilfreds før snakken om gebyret...
Avatar billede freeman Nybegynder
21. februar 2001 - 14:26 #4
Hehe, vil i høre noget sjovt :-)

Basisbank.dk er ved at få fallit!.. De har er kæmpe mil. underskud.. Før at rede skindet tager de så pludselig 200kr/år, men det nytter ikke noget..

En del økonomoner har spået dem til at være \"out of Buisness\" inden for 2001..

Derfor.. HOLD JEG VÆK.. hvis de går fallit, så er der da en forsikring som dækker de penge i har hos dem, men det giver sikkert en masse bøvl..
Avatar billede bojohansen Nybegynder
21. februar 2001 - 14:28 #5
Hmmmmmmmmm så er det bare med at få oprette en konto, og lave et kæmpe MINUS på den :-))
Avatar billede freeman Nybegynder
21. februar 2001 - 14:29 #6
Noget nyt er http://www.dinbank.dk...
Det er en svensk bank som lige har åbnet en Dansk Netbank.. Den svenske direkør har udtalt at de vil være bedre end de andre.. (her tænkes på basicbank, som er truet af konkurs)

Så netbanker holder nok ikke, man skal nok holde sig til alm. banker!..
Avatar billede tingo Nybegynder
21. februar 2001 - 14:37 #7
Basisbank.dk

er IKKE ved at gå fallit....
i flg. min kontakt til banken
er det gået over alt forventning med at at skaffe kunder...

dog må det siges at det går bedre for
SEB E-Banking (http://www.seb.dk)

indrømmer min kontakt....

Avatar billede lordcyrik Nybegynder
22. februar 2001 - 02:21 #8
må give tingo ret.. det er da kendt at basis bank har slukket for varmen i nogle af de nordiske lande.. men her i danmark går det derimod over alt forventning..
så Hehe, freeman vil du høre noget sjovt :-)
Jeg vil gætte på at du ikke kan nævne et sted hvor basisbank.dk kommer ud med underskud..og ikke engang med trylledrik,accellerator,horn og klaphat kan det blive til et \"kæmpe mil. underskud\" hvor de for at redde skindet må tage 200kr i gebyr.. den udtalese bygger da vist over \"den lille fjer\" ikke? :o)

best regards
Lord Cyrik
Avatar billede freeman Nybegynder
22. februar 2001 - 12:12 #9
nænæ, jeg skal nok fremskaffe beviser :-).. jeg skal lige have det fundet :-)
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
22. februar 2001 - 12:15 #10
fint nok.. så \"fremskaffer\" jeg nogle på at du er en frækkert..

hmm btw.. du virker bekendt..har jeg ikke været dig før?
Avatar billede hojben Novice
22. februar 2001 - 12:26 #11
Er det bare mig, eller fungerer dinbank ikke? Jeg trykker og trykker på knapperne for produkter og kontakt men nada sker....