Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2004 - 21:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Points tilbage til kasperlasper.

Hejsa.

kasperlasper har (af en eller anden grund) forkert tildelt mig points i dette spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/spm/515505
Derfor må jeg jo oprette et nyt, for at kunne tilbageføre points til ham.

Derfor:
kasperlasper, kom herind og læg et svar, så vi kan få dette afsluttet.  :-)
Avatar billede kasperlasper Nybegynder
30. juni 2004 - 22:58 #1
behold pointsne, det er jo mig der har lavet en fejl. Og lad os så få afsluttet det her point hysteri.

Kasper
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2004 - 23:10 #2
Hejsa igen.
Nej, læg nu et svar, så vi kan få ryddet op i dette. :-)
Det er slet ikke så besværligt, men det er vigtigt at vi får gjort det korrekt, ikke?

Derefter opretter du bare et nyt spørgsmål, hvor du du skriver: "Points til Rebecca". Præcis ligesom jeg har gjort med dette spørgsmål.  :-)
For så får du netop rettet op på det hele. Og Rebecca får sine points, som det retfærdigvis burde være, ikke også?

Så læg nu et svar, og lad os ikke bruge mere tid/energi på dette her, vel?
Avatar billede kasperlasper Nybegynder
30. juni 2004 - 23:22 #3
over - out!
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2004 - 23:25 #4
Ok, så bruger vi ikke mere tid på dette her.
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2004 - 23:13 #5
Lægger et svar til mig selv, da kasperlasper åbenbart ikke vil have sine points igen.
Jeg har ellers gjort hvad jeg kunne for at hjælpe ham, synes jeg selv.