Avatar billede kasperlasper Nybegynder
30. juni 2004 - 15:47 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Hvordan importerer jeg en gammel pst fil til outlook?

Jeg har fået ny computer og har nu fået sat outlook op, men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg får importeret pst filen fra den gamle maskine.

Jeg har lavet en backup af den gamle fil og lagt den over på den nye maskine i outlook folderen, men det er ikke bare sådan at outlook automatisk begynder at hente fra den. Jeg havde ellers håbet.

Hvad gør jeg? Jeg kører i øvrigt XP hvis det skulle have noget at have sagt.

mvh

Kasper
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
30. juni 2004 - 15:51 #1
Sikker på du har lagt den i den rigtige mappe - den skal jo overskrive den nuværende outlook.pst ?
Avatar billede hcma Novice
30. juni 2004 - 15:53 #2
jeg plejer at slette den "nye" og placere den "gamle" på samme plads.
Avatar billede rebecca Novice
30. juni 2004 - 15:54 #3
Filer/Impoter Exporter/ der vælger du Impoter,Impoter fra et andet program eller en fil, fil med private mapper pst.
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2004 - 15:54 #4
Hvis versionsnummeret fra den gamle .pst-fil ikke er nyere end din nye version af Outlook, kan du godt importere filen.  :-)
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2004 - 15:55 #5
Nåe ja, jeg ville ellers lige til at skrive det som Rebecca skriver. For det er nemlig den korrekte måde at gøre det på.  :-)
Avatar billede tlaursen Nybegynder
30. juni 2004 - 15:56 #6
kan du ikke importere din pst fil gennem > Filer > Importer - eksporter > Importer fra andet program eller anden fil > Filæ med private mapper > Find din PST fil og importer den
Avatar billede kasperlasper Nybegynder
30. juni 2004 - 16:52 #7
Nu har jeg fulgt rebeccas anvisninger og pst filen på den nye maskine er blevet det støøre som den importerede fyldte, så den er vel blevet importeret korrekt. Men jeg kan stadig ikke se mailsne i outlook. Hvad gør man nu?

Kasper
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
30. juni 2004 - 16:56 #8
kasperlasper >> Prøv at lukke outlook, genstart computeren og se om det ikke skulle hjælåe
Avatar billede kasperlasper Nybegynder
30. juni 2004 - 16:57 #9
oh sorry, det er mig der sidder med hovedet under armen :-) Det virker!!! 1000 tak

Kasper
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
30. juni 2004 - 17:14 #10
kasperlasper >> DU siger du følger rebeccas anvisninger, og at det hjalp - men du acceptere extend's svar, som jeg ikke rigtig synes besvarer dit spørgsmål. Er det ikke forkert ?
Avatar billede kasperlasper Nybegynder
30. juni 2004 - 17:24 #11
Jo helt forkert, men hvordan pokker får jeg delt point ud til dem der skal have. der stod bare extend ud for accepter og det kunne jeg ikke ændre.
Avatar billede hcma Novice
30. juni 2004 - 17:30 #12
kasperlasper >> så burde du have afvist extend's svar og bedt den eller de som har hjulpet dig lægge et svar, som du så efterfølgende kunne acceptere.
Vi forventer at "extend" opretter et pointspørgsmål til rebecca, da han uberettiget har fået dem.
Avatar billede kasperlasper Nybegynder
30. juni 2004 - 17:34 #13
Det er jeg altså virkelig ked af. Jeg vil jo ikke snyde nogen, men jeg har været ude for det noget lignene før... man burde bare kunne dele ud uden at bordet fanger.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
30. juni 2004 - 18:10 #14
extend >> Synes du burde tilbyde rebecca nogle af dine point :-)
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2004 - 21:56 #15
Hejsa igen.
Jammen, det er da noget værre kludder, som kasperlasper har lavet. Men det skal jeg nok rette op på igen.  :-)

Jeg har nu oprettet et nyt spørgsmål, for at tilbageføre points til kasperlasper.
Her er linket:
http://www.eksperten.dk/spm/515639
Gå derind og læg et svar (ligegyldigt hvad, bare et eller andet), så jeg kan tilbageføre points til dig.
Hvordan du nu vil tildele rebecca points, må du altså selv finde ud af.
Nu har jeg ihvertfald tilbageført points til dig.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
30. juni 2004 - 22:00 #16
extend >> Var det ikke lidt lettere hvis rebecca bare ligger et svar, istedet for at kasperlaseper får dem tilbage ?
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2004 - 22:06 #17
jakobclausen:
Umidelbart ja, men da jeg IKKE gidder at have fingrene i klemme med Ekspertens regler, pga. at en eller anden har klumret i det, gør jeg det på den sikre måde.
Og det er vel forståeligt nok?

Hvordan kasperlasper så ellers vil tildele rebecca points, må han altså selv finde ud af.
Men det burde ikke være særligt indviklet: Han opretter bare et nyt, med henvisning til dette. Så burde der ikke være nogen problemer.  :-)
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2004 - 22:07 #18
...og desuden ved jeg jo heller ikke, om han har tænkt sig at tildele alle 100 points til rebecca, vel?
For hvis han ikke havde tænkt sig det, ville der for alvor være rod i den, kan du ikke se det?  ;-)
Avatar billede kasperlasper Nybegynder
30. juni 2004 - 23:03 #19
Rebecca du kan gå ind og få dine point på det her spg.

http://www.eksperten.dk/spm/515662

extend kan bare holde sine point.

Undskylder igen, men så gider jeg heller ikke bombaderes af flere mails der omtaler mig i tredje person.

Kasper
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2004 - 23:16 #20
kasperlasper:
Sorry, men det er bestemt ikke hensigten at genere dig. Hverken som 1., 2. eller 3.person.  :-(

Men det er altså vigtigt at gøre det korrekt, kasperlasper. Det er derfor jeg oprettede det nye spørgsmål, netop for at tilbageføre points til dig, så du selv kan tildele Rebecca points for et korrekt svar.

Ikke bruge mere tid på dette her, vel?  :-)