Avatar billede extreme Nybegynder
21. februar 2001 - 13:32 Der er 9 kommentarer

Antal besøgende

Jeg har på mit webhotel liggende en Logs mappe, men der er ingen ting i den. Jeg regner med, at
den kan bruges til at registrere hvor mange der er på ens side, så jeg kunne tænke mig at vide om
man selv kan lave en fil der kan tælle ens besøgende.

Nu har jeg flere sider liggende i forskellige mapper på mit webhotel, men det er kun den ene side
som jeg ønsker at tælle. Hvordan laver jeg sådan en fil og skal jeg bruge et script til det eller
hva gør jeg?
Avatar billede dudesicko Novice
21. februar 2001 - 13:37 #1
www.chart.dk

Det eneste du har brug for.
Avatar billede extreme Nybegynder
21. februar 2001 - 13:45 #2
Gider ikke at have alle disse counters på!! Det er dem jeg vil af med!!
Avatar billede tingo Nybegynder
21. februar 2001 - 13:54 #3
hvis du har adgang til ASP på dit webhotel...eller PHP
kan du finde et udemærket script til det på

www.activeserverpages.dk

under \"sourcecode\"
fordi , du skal bruge et script til sådan noget der..
Avatar billede extreme Nybegynder
21. februar 2001 - 13:56 #4
Jeg har adgang til PHP, men findes der ikke et i Perl?
Avatar billede dudesicko Novice
21. februar 2001 - 14:29 #5
Det sagde du jo intet om ;(

Og den logs mappe kan du ikke bruge til noget. Det er der din udbyder ligger statistik over dem der kommer på din side, hvis altså du havde adgang til en sådan, da den er tom er det fordi du ikke har det, så glem alt om den skuffe.
Avatar billede tingo Nybegynder
21. februar 2001 - 14:33 #6
korrekt hvad dude...sir\'

men derfor er det stadig muligt at lave en fil
over dine besøgende....

Avatar billede bacardil Nybegynder
21. februar 2001 - 21:10 #7
Har din udbyder ikke stats du kan benytte?
Avatar billede netsjov Nybegynder
23. februar 2001 - 23:30 #8
prøv www.add2.net, deres counter er temeliggod og så er den usynlig !!! :o)
Avatar billede detz Nybegynder
01. marts 2001 - 23:31 #9
Her kan du finde Perl tællerscripts: http://www.hotscripts.com/Perl/Scripts_and_Programs/Counters/

Her kan du finde PHP tællerscripts: http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Counters/

-Detz