Avatar billede mkth Nybegynder
30. juni 2004 - 14:20 Der er 13 kommentarer

Nogle der mangler en hjemmeside?

Hey ...

Jeg tænkte på om der var nogle der stod og maglede en hjemmeside ? ...

Så vil jeg gerne prøve og lave den for jer ...

Jeg er ikke specialt god til og lave hjemmeside, så det skal ikke være en mega god side du skal ha' ...

Men bare en basic ...

Jeg koder i PHP ...

Det hele gør jeg gratis, og gør det for at blive bedre ...

Håber det er godt nok beskrevet, og håber på og få nogle henvendelser ..
Avatar billede Kengun Praktikant
30. juni 2004 - 14:22 #1
kan du kontakte mig på MSN-messenger? (klik mit nick for at finde adressen)
Avatar billede acomma Nybegynder
30. juni 2004 - 14:56 #2
du må også gerne kontakte mig MSN LB@acomma.com - vi kan altid bruge kreative folk der er villige til at lære...
Avatar billede lumfah Nybegynder
02. juli 2004 - 15:29 #3
Kontakt mig på Lymfmother@hotmail.com det kan være jeg har en opgave til dig der vil interessere.
Hvis du har gå på mod og så videre, så tror jeg på at vi kan finde ud af noget
Avatar billede audia3.dk Nybegynder
03. juli 2004 - 21:03 #4
eller kontakt tommy@stenderup-krogager.dk jeg mangler en som kan kode i php
Avatar billede mkth Nybegynder
06. juli 2004 - 22:56 #5
Slet ikke en eller anden CS clan der mangler :) ?
Avatar billede alfonso_dk Nybegynder
15. juli 2004 - 18:20 #6
http://www.mvestergaard.dk/lrc.asp

vi kunne godt bruge nogle fede logos banner og hjemmeside  vi har domæne hotel osv..

ser frem til at se dit resultat
Avatar billede vallemanden Nybegynder
16. juli 2004 - 05:50 #7
Hej

Jeg skal have lavet et hjemmeside ang. ubåde fra anden verdens krig, er det noget du kan lave et udkast til?
Avatar billede spetsnaz Nybegynder
29. juli 2004 - 03:23 #8
Hej Vallemanden den hjemmeside du skal have lavet om ubåde under 2. Verdenskrig lyder spænende. Send en mail til jessie@mail.danbbs.dk og fortæl mig lidt mere om hvad du har tænkt dig. Vil godt lave den, men nok ikke helt gratis :)
Avatar billede alfonso_dk Nybegynder
29. juli 2004 - 17:26 #9
hvad koster det så os i CLAN [LRC]  hvis du skal lave en flot side til os,  vi snakker REN html, kun en side/forside    vi har selv banner og siden skal være mørk,
Avatar billede spetsnaz Nybegynder
29. juli 2004 - 19:20 #10
Hej alfonso hvad er det helt præcis du vil have på din CS-Hjemmeside (hvor mange links, billeder, tekst osv. For hvis det bare er en fed forside du skal have lavet, kan jeg gøre det meget billigt. Men det kommer and på hvor meget der skal være på den f.eks. (Flash, 3D grafik osv. Kan du ikke sende en mail til mig på jessie@mail.danbbs.dk eller lad mig ringe til dig.
Avatar billede alfonso_dk Nybegynder
29. juli 2004 - 20:17 #11
se mit link  www.mvestergaard.dk/lrc.asp

det skal bare være lidt ala det, men måske mindre NOOB agtigt.

så kun EN side  i htm (det er jo nemmest)

ikke så meget text  bare facts om de 4 medlemer  så det er jo næsten kun en baggrund jeg søger  :)

INGEN links,  tekst og billeder fra den nuværende side  ingen flash eller anigif  det bliver for dyrt

bare en flot skabelon/baggrund som IKKE er blå,  og så en scroll box i midten med medlems data og billeder ligesom siden er i dag
Avatar billede vallemanden Nybegynder
30. juli 2004 - 02:13 #12
--> alfonso_DK

tag et kig på www.night.dk/ds/

Det er en jeg ikke skal bruge mere
Avatar billede alfonso_dk Nybegynder
30. juli 2004 - 02:55 #13
ja super der såsdan noget lig, helst i ny std opløsning? 1024'768  og det er slet ikke nødvendigt med nogle links  men takker sgu da lige for venligheden :) :)