Avatar billede extreme Nybegynder
21. februar 2001 - 13:31 Der er 8 kommentarer

Defragmentering

Jeg har lige lagt Windows 2000 Professional ind på min computer.

Når jeg kører defragmentering, så når den kun til et bestemt punkt, hvor den så bliver stående,
så mit spørgsmål er om der er nogle processor der skal lukkes inden jeg kører defragmentering,
hvis ja, hvilke skal der så være tilbage?

Jeg havde også problemer med det i Win 98, men så fik jeg at vide, at man skulle lukke alt pånær
2 jobs, og så virkede det fint, så jeg regner med at det er nogenlunde det samme her?

Avatar billede ®azzer® Nybegynder
21. februar 2001 - 13:38 #1
genstart -> luk alt hvad der kører i systemtray undtagen lyd -> diskfragmentere
Avatar billede extreme Nybegynder
21. februar 2001 - 13:43 #2
Fatter jeg ikke helt!! Hvad skal ikke lukkes?
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
21. februar 2001 - 13:47 #3
alt det som kører nede ved uret! Husk at genstarte først!
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. februar 2001 - 13:51 #4
prøv evt. norton speed disk .. langt bedre og hurtigere
Avatar billede extreme Nybegynder
21. februar 2001 - 13:52 #5
Er det ikke lettere at lukke det hele i joblisten i processor? Pånær dem som ikke skal lukkes, som er hvilke?
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
21. februar 2001 - 13:54 #6
det er kun nødvendigt at lukke dem som kører dernede for så kommer du ikke til at lukke noget forkert. Det er da bare at højreklikke på hver ting og sig luk, afslyt, close, whatever!!
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. februar 2001 - 14:34 #7
Prøv at køre checkdsk... bare for at være sikker på den led..
Avatar billede hotpop Novice
21. februar 2001 - 16:00 #8
hedder det ikke processer og ikke processor? Vist nok 2 vidt forskellige ting...
Men: brug norton speeddisk 2001 den kan gøre det ( har kun brugt speeddisk) + At den er betydeligt hurtigere!