Avatar billede 0a0l0 Nybegynder
30. juni 2004 - 12:40 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

gammel pauseskærm

hej alle sammen... vidste ikk lige hvor jeg sku' placere mit spørgsmål... så håber det her er godt nok... :)

men nu til mit spørgsmål...

er der nogen der ka' huske den gamle pauseskærm med den her mand der sidder på en øde ø... og når man skriver et eller andet laver han nogle forskellige ting...
men hvor ka' man få fat på den... mener jeg har set en eller anden side man ku' DL den på... men ka' bare ikk huske hvor det er henne....
håber der er nogen der ka' hjælpe mig..
Avatar billede snowball Novice
30. juni 2004 - 12:42 #1
Avatar billede henrikgn Nybegynder
30. juni 2004 - 12:43 #2
Screensaveren hedder vist Johnny Castaway... kig links herunder

http://web.onetel.net.uk/~gnudawn/johnny/

http://www.pctip.ch/downloads/dl/19178.asp
Avatar billede 0a0l0 Nybegynder
30. juni 2004 - 12:58 #3
i kommer lige til at dele pointene for snowball var først med hvor jeg ku' finde den... men på den side virker den ikk til XP... men det gjorde den til gengæld på den henrikgn... tak for svarene begge 2...
Avatar billede yxos Nybegynder
30. juni 2004 - 13:19 #4
Kommer lige til at tænke på.... Der var osse en med Anders And, som malede skærmen over...