Avatar billede delakuer Nybegynder
30. juni 2004 - 01:31 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Vurdering af site!

Vurdering af dette site ønskes.

Http://www.slikord.dk

Hvis i vil se nærmere på sitet kan i oprette jer, og det er 100 % gratis, så det er ingen forhindring. Både ris og ros vil vi gerne ha, så skriv venligst! 2-5 point for hvert eneste svar!

//Dela
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
30. juni 2004 - 01:44 #1
jeg har lidt svært ved at finde rundt. der er fire enkle menuer foroven, men fladen nedenunder hvor al info er virker lidt uoverskuelig
og så tror jeg du bør være lidt mere præcis - om du ønsker en vurdering eller brugere (det er bl.a. de 2-5 pts pr svar der undrer mig)
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
30. juni 2004 - 01:44 #2
men iøvrigt en sjov ide med det site :-)
Avatar billede delakuer Nybegynder
30. juni 2004 - 01:50 #3
det med de 2-5 points, er at jeg har for mange point :) bruger aldrig point herinde :) derfor :)

PS. Hvis ikke i vil være inde på sitet, bedes i venligst slette jeres bruger efter i er færdige, ellers gør vi det...

//Dela
Avatar billede delakuer Nybegynder
30. juni 2004 - 01:51 #4
(Altså det er for at lægge svaret herinde! ikke på sitet. så mrmox2 bare læg et svar herinde :) )

//dela
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
30. juni 2004 - 01:56 #5
delakuer> jeg forstod godt at det var pts for at lægge svar her :-)
jeg tror du får mere ud af at sige at du efter x timer giver de 5 bedste indlæg 40 pts. tvivler på at du får 100 svar (der er typisk 1-15 indlæg i tråde under sitevurdering), og selvom vi ikke gør det her for pts, hvem gider så lægge et svar for 2 pts?? bare min mening. hvis der er 40 pts i udsigt så gider man også bruge et par min mere på sitet.
Avatar billede skau Nybegynder
30. juni 2004 - 07:06 #6
Det er nogle gode farver og jeg kan godt lide "ordet", jeg kunne dog ikke får lykkehjulet til at virke.
Jeg synes ikke siden ser rodet ud.
Avatar billede jeppejp Nybegynder
30. juni 2004 - 13:21 #7
Bare lige en lille ting...

Jeg havde ikke oprettet en bruger, men klikkede på "Ordet" alligevel og fik så at vide...
"Du har svaret forkert på dette ord. Du kommer med i spillet igen i næste runde."
Men jeg havde ikke svaret noget ??

Fin side ellers =)
Avatar billede delakuer Nybegynder
30. juni 2004 - 14:30 #8
Jeg vil uddelle et rimelig antal point til alle som svarer!

Jeppejp : Det kan være fordi du kom til at trykke enter, så kommer det nemlig når du ikke er logget ind...

//dela
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
01. juli 2004 - 13:22 #9
jamn så svar da :-) go sommer