Avatar billede s_kjaer Praktikant
29. juni 2004 - 22:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Køb af modem

Hej

Jeg er ved at købe en computer på Dell til svigerfar og skal sikre mig at den kan arbejde sammen med hans ISDN

Man kan tilvælge følgende modem: V.92 56Kb Data / Fax Modem (internt)for 525 kr.

Virker det til ISDN og hvad vil evt være et bedre køb.

Søren
Avatar billede oersted Novice
29. juni 2004 - 22:24 #1
er ikke helt med på dit spørgsmål
men forstår jeg dig ret, kan du købe et EICON DIVA jeg har liggende
Avatar billede schlippe Nybegynder
29. juni 2004 - 22:37 #2
Det modem du har fundet på dell virker fint sammen med dit ISDN, men er en anelse dyrt.... Jeg har et tilsvarende liggende som er billigt til salg...
Avatar billede s_kjaer Praktikant
29. juni 2004 - 22:53 #3
Jeg har efterfølgende selv fundet ud at lidt mere om modem til ISDN på TDC's hp, og fundet ud af at han kan spare en del ved at købe et Jensen PCI ISDN kort ( http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=70694 )
schlippe--> Smid et svar, da du har svaret på det jeg skulle vide.

PS: Oprettede spm. før jeg selv undersøgte ret meget, da jeg skal have den bestilt senest imorgen for at få gratis fragt.
Avatar billede schlippe Nybegynder
30. juni 2004 - 12:28 #4
Her er et svar
Avatar billede schlippe Nybegynder
08. juli 2004 - 17:39 #5
Hallo???
Avatar billede s_kjaer Praktikant
10. juli 2004 - 10:34 #6
Rolig nu...... Har du ikke hørt om sommerferie?????????
Avatar billede schlippe Nybegynder
10. juli 2004 - 20:25 #7
Det er så iorden.. ;) Håber du har haft en god ferie... Tak for pointene... :D