Avatar billede lumfah Nybegynder
29. juni 2004 - 20:17 Der er 3 kommentarer

Skribenter Søges til spilsite

Vi er igang med at lave et gaming site og vi søger skribenter med gode formuleringsevner. Vores site er et site med stort potentiale. Hvad det præcist indebærer vil blive afsløret efter din henvendelse.
Vi har desværre på nuværende tidspunkt mulighed for at aflønne jer kontant, men vi har andre materielle muligheder for at belønne et godt udført arbejde.

Du har:
- selvstændighed
- energi
- gode dansk og evt. engelsk skriftlige evner
- lyst til at være med fra starten af, i et meget lovende projekt

Håber på at høre fra dig

Med venlig hilsen

Jakob

skriv til: klabock@hotmail.com
Overskrift: Skribent
Avatar billede cozey Nybegynder
29. juni 2004 - 20:43 #1
HEHEHEHE ... mangler der ikke et ord i idenne sætning:
"Vi har desværre på nuværende tidspunkt mulighed for at aflønne jer kontant" ... som f.eks. IKKE ? ... ;o)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
02. juli 2004 - 16:37 #2
.. lyder da VIRKELIGT som et lovende projekt, hvis du ikke engang er sikret dig et team til at køre siden endnu, og er nødsagiget til at søge arbejdskraft via eksperten!
Avatar billede lumfah Nybegynder
02. juli 2004 - 17:41 #3
...tja det kunne måske være at man kunne finde kvalificerede folk ved opslag? jeg kunne fristes til at kalde det at udvide mine muligheder, men du må gerne kalde det uprofessionelt hvis det giver dig noget personligt, fred være med det.