Avatar billede thomas_nj Nybegynder
29. juni 2004 - 20:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad er en .class fil

Hej

  Hvad er og hvad bruges .class filer til i et javascript?
Avatar billede roenving Novice
29. juni 2004 - 20:04 #1
Det er en java klasse-fil, og det har ikke det fjerneste med javascript at gøre ...
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
29. juni 2004 - 20:11 #2
undskyld fejlplaceringen :( misforstod der sted jeg så den hvilket har ødelagt min søning efter hvad det var.
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
29. juni 2004 - 20:16 #3
roenving>> Din information lettede min søning en del. Gider du lægge et svar?
Avatar billede roenving Novice
29. juni 2004 - 20:17 #4
Oki '-)
Avatar billede roenving Novice
29. juni 2004 - 20:28 #5
-- og tak for point ;~}
Avatar billede kinguru Nybegynder
30. juni 2004 - 02:31 #6
Arhh man kan jo faktisk godt benytte java i javascript?
-- fra Netscape: JavaScript 1.3 Client Side Reference --

Packages.JavaClass
where JavaClass is the fully-specified name of the object's Java class. The LiveConnect java, sun, and netscape objects provide shortcuts for commonly used Java packages and also create JavaClass objects.