Avatar billede narkona Praktikant
29. juni 2004 - 19:19 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Border og kanter

hvis man skal lave en festsang, invitation, eller et menu kort, så er der nornalt noget udsmykning på siderne imellem teksten, i kanten. jeg aner ikke hvad sådan noget hedder, men min søster efterspørger det.

kan nogle hjælpe mig? hvor finder man sådan nogle hvis man selv vil lave sådan noget?

hvor på nettet? er det et bestemt program? kan man få noget som kan bruges i word?

HELP!
Avatar billede weblex Nybegynder
29. juni 2004 - 19:27 #1
Du kan i word - indsæt en tegning og du får muligheden for at vælge borderes. Prøv også deres online galleri - der er der masser af borders...
Avatar billede narkona Praktikant
30. juni 2004 - 09:22 #2
er der andre muligheder? dvs websteder med grafik? eller andre programmer?
Avatar billede weblex Nybegynder
30. juni 2004 - 16:03 #3
Jeg mener også at du kan via pagemaker - der får du vist nok også muligheden for at vælge en invitation - har ikke lige porogrammet installeret for tiden, så jeg kan ikke huske det.
Avatar billede schlippe Nybegynder
01. juli 2004 - 18:43 #4
publisher er et godt program til det og der ligger mange udsmykninger i i forvejen---
Avatar billede weblex Nybegynder
01. juli 2004 - 18:49 #5
arghhh.... og det var også publisher jeg mente :-) Fik lige blandet det lidt sammen der.
Avatar billede schlippe Nybegynder
01. juli 2004 - 21:41 #6
du behøver ikke finde ting på nettet så... du trykker på indsæt clipart... og voila der er en masse valgmuligheder....