Avatar billede aske000 Nybegynder
29. juni 2004 - 16:24 Der er 3 kommentarer

Default fonts?

Hej

For noget tid siden tænkte jeg at det var på tide at rydde op i skrifterne - jeg slette alle sammen og lagde standard-skrifterne fra en anden xp-pc ind. Alle xp-standardskrifterne blev lagt fint ind, men i en masse programmer ændrede skrifttyperne. Jeg har prøvet at søge på nettet og fandt en med samme problem. Han mente at windows havde skiftet default-fonts? Desværre skulle man være betalende medlem af forum for at få svaret.

Hvad skal jeg gøre for at mine skrifttypeinstillinger er HELT som da jeg installlerede windows?

Venligst Aske
Avatar billede aske000 Nybegynder
29. juni 2004 - 17:27 #1
Så svar dog for satan
Avatar billede hcma Novice
29. juni 2004 - 19:55 #2
slet alle dine fonte og installer dem igen fra din WinXP-cd
Avatar billede aske000 Nybegynder
30. juni 2004 - 01:23 #3
Ok prøver det