Avatar billede jabas Nybegynder
29. juni 2004 - 15:06 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Send E-mail direkte fra hjemmeside

hey...

hvordan gør jeg så man kan sende e-mails direkte fra min hjemmeside ?

en det kan komme med et script ?
e-maile senderen skal ha' den fuktion at man kan ved hjælp af en dropdown menu vælge hvem man vil sende til

f.eks.
sådan her
Modtager: (så en dropdown menu hvordu kan vælge "alle" + nogle navne)

Emne: (igen en dropdown menu, hvor man kan vælge hvilket emne det passer under)

Dit navn: (siger vel sig selv)

Din E-mail: (siger sig selv)

Besked: (bare en boks hvor ind holdet kan stå)

og til sidst en  send Mail og Slet alt !!

tror i kan klare den eksperter ?
Avatar billede babyworm Nybegynder
29. juni 2004 - 15:09 #1
Hvilket programmeringssprog skal det være i?
Avatar billede jabas Nybegynder
29. juni 2004 - 15:11 #2
Hmm.... det er næsten lige meget, bare ikke asp fordi så skal man ha' en data base ! men det du bedst kan :D
Avatar billede jabas Nybegynder
29. juni 2004 - 15:28 #3
Babyworm : arbejder du på den ?
Avatar billede babyworm Nybegynder
29. juni 2004 - 16:11 #4
Heh... ASP var det jeg ville have lavet den i... Men hvis ingen database er jeg lidt blank
Avatar billede jabas Nybegynder
29. juni 2004 - 16:17 #5
okay bare lav den i asp så men jeg kan ikke lave noget som helst asp

men bare gør det, så vis du laver data basen og hjælper mig med at få den til at virker får du 100 point....

vil du ???
Avatar billede ckh Nybegynder
29. juni 2004 - 16:22 #6
Biksede en sammen i php for et par år siden. Den kører uden database, men den kan jo altså så heller ikke den med rulleskakten for modtagere. Jeg smed den lige op her:

http://www.eyesite.dk/simple_mailer.php
Avatar billede jabas Nybegynder
29. juni 2004 - 16:38 #7
CKH... hvordan skal jeg hente den ???
Avatar billede jabas Nybegynder
29. juni 2004 - 16:39 #8
til CKH... send mig lige koden ! så får du pointene
Avatar billede jabas Nybegynder
29. juni 2004 - 16:45 #9
hallo er der igen der vil hjælpe eller ???
Avatar billede jabas Nybegynder
29. juni 2004 - 16:46 #10
lukker nu ?
Avatar billede jabas Nybegynder
29. juni 2004 - 16:46 #11
lukker tråden
Avatar billede ckh Nybegynder
29. juni 2004 - 16:49 #12
Tja der er ikke megen tålmodighed i vore dage he-he.
Var ellers ved at zippe koden og lægge den op, men god fornøjelse :-)
Avatar billede babyworm Nybegynder
29. juni 2004 - 17:20 #13
Hehe... Jeg var da også gået igang.. men what the f*** bruger den da bare til noget andet :P
Avatar billede jabas Nybegynder
29. juni 2004 - 17:26 #14
hey undskyld trorede ikke i gad mere !! læg den op og få jeres point