Avatar billede dorteboeg Nybegynder
29. juni 2004 - 12:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Åbne link fra rulleboks i target frame

Jeg er i tvivl om, hvordan jeg skriver et Javascript, så jeg kan åbne mine links fra rulleboksen i en anden frame end den hvor mine links er. Jeg har aldrig brugt Javascript før. Er der nogle som kan hjælpe mig?
Avatar billede mm12010 Nybegynder
29. juni 2004 - 12:45 #1
<select name="sel" onchange="parent.frames['TARGETFRAME'].location.href=this.value;">
Avatar billede dorteboeg Nybegynder
29. juni 2004 - 12:48 #2
Mange tak. Troede at jeg skulle bruge JavaScript...
Avatar billede mm12010 Nybegynder
29. juni 2004 - 12:51 #3
selv tak :o)

det er sådan set oz JavaScript - det er bare skrevet direkte i html'en i stedet for i en script-blok ;-)