Avatar billede krogstrup Nybegynder
29. juni 2004 - 12:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan låser jeg et område i en Word fil

Jeg har et worddokument der indeholder en formular der skal udfyldes af mine kunder.

Hvorledes låser jeg dele af dokumentet således at kunden ikke kan ændre på den tekst, jeg har skrevet.

?!?
Avatar billede mile Juniormester
29. juni 2004 - 13:10 #1
Lav formularen
Funktioner - Beskyt dokuement
Tillad "Udfyldning af formularer".
Avatar billede krogstrup Nybegynder
29. juni 2004 - 13:59 #2
øh - nu tror jeg ikke at jeg har lavet det som en "rigtig" formular.

Jeg har bare opsat en tabel med 2 kolonner:

Navn: __________
Adresse: _______
osv.

så kan jeg vel ikke gøre som du har foreslået....?
Avatar billede krask Nybegynder
06. juli 2004 - 13:37 #3
Jo du kan sætte nogle Formular felter ind der hvor du vil have at brugeren af formularen skal skrive Navn, Adresse osv. ind og så gøre som i det første svar. Du finder Formular felter under Vis - Værktøjslinier(Toolbars)