Avatar billede jespernielsen Nybegynder
29. juni 2004 - 12:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Router til ISDN netværk?

Jeg skal bruge en router der kan fungere som gateway på et netværk der bruger en ISDN forbindelse til at forbinde til internettet. Nogle forslag til løsning der kan løse opgaven?
Avatar billede jensendk Nybegynder
29. juni 2004 - 12:27 #1
Shiva (Nu intel) Havde  nogle ret fede ISDN løsninger,  Shiva Rover var ret lækker..
Avatar billede jespernielsen Nybegynder
29. juni 2004 - 12:33 #2
jeg glemte at sige at lav pris er vigtigt...
Avatar billede jespernielsen Nybegynder
29. juni 2004 - 12:34 #3
jensendk> tak for svaret, men jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde nogle priser på Shiva....i hvert fald ikke på edbpriser.dk
Avatar billede zilladk Nybegynder
29. juni 2004 - 12:42 #4
Har set at OEM Danmark havde nogle. Mener at det var dem, men de kostede omkring 15-1800kr. Du må gerne ringe til Edb Centret, 97410034 og høre om de stadig kan skaffe dem. Det ligger i holstebro
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
29. juni 2004 - 13:55 #5
jeg har tidligere brugt en Zyxel ISDN router.
Den hed vist Prestige 100i
Avatar billede jespernielsen Nybegynder
29. juni 2004 - 22:46 #6
Tak for forslagene. Jeg vil lige kigge nærmere på det.