Avatar billede maggot Nybegynder
29. juni 2004 - 00:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Virus som ikke kan scannes fordi den er i brug af et andet pogram

her idag klikkede jeg på et link hvor der hele tiden kom nogen dumme smiley's op hvor der stod "you are an idiot" og der blev der installeret en fil i Documents and Settings/emil(Min bruger)  der hedder ntuser og den fil kan ikke slettes eller scannes der står når jeg prøver at scanne den "du kan ikke åbne filen på grnd af den er i brug eller du ikke har tilladelse....

Hvordan skal jeg slette den ???? svar venligst
Tak fordi du gad at læse det og hjælpe mig
Avatar billede dr0zie Nybegynder
29. juni 2004 - 00:31 #1
start pcen op i fejlsikret tilstand.
Under opstarten tryk f8
Og slet den der.

Hvis ikke så kan du prøve at scanne din pc med panda:
http://www.pandasoftware.com/activescan/com/activescan_principal.htm
Avatar billede dr0zie Nybegynder
29. juni 2004 - 00:32 #2
Avatar billede maggot Nybegynder
29. juni 2004 - 00:46 #3
mange tak for det......