Avatar billede super-franz Nybegynder
28. juni 2004 - 21:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bliver det umuligt at snyde det nye Videoguard?

Bliver det fuldstændig umulige at snyde med det nye kodesystem Viasat vil bruge, altså Videoguard?
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. juni 2004 - 21:51 #1
Slevfølgelig ikke, det er kun et spørgsmål om tid før en eller anden finder ud af at cracke den. Det ville ikke forbavse mig hvis dette sker meget hurtigt.
Avatar billede super-franz Nybegynder
28. juni 2004 - 22:08 #2
Havde bare hørt at det var meget brugt i andre lande, hvor de ikke kunne bryde den.
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. juni 2004 - 08:37 #3
Den har jeg hørt før om f.eks. kopi beskyttelse af CD. Den blev heller ikke brudt, der blev bare lavet et program, der opfangede lydsignalet under afspildning, og så optå lyden digitalt på ny. Resultatet var det samme, CD'en kunne nu kopiers.

Der findes altid en vej