Avatar billede toften5 Nybegynder
28. juni 2004 - 20:14 Der er 4 kommentarer

billigts at få framkaldt

hej hvor er det billigst at få framkaldt digitale billeder
Avatar billede hhjensen Nybegynder
28. juni 2004 - 21:27 #1
jubii.dk eller http://fotoalbum.politiken.dk/ vil jeg skyde på.

Har selv brugt begge.
Avatar billede codemonkey Nybegynder
29. juni 2004 - 09:08 #2
Forbrug.dk her en kommentar omkring dette emne:
http://www.forbrug.dk/presse/arkiver/nyhedsbrev/2004-02-19/2/

Tjek også: www.photo2day.dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
02. juli 2004 - 10:24 #3
hvis du fremkalder mange billeder, vil jeg vælge at købe en printer og noget fotopapir, det bliver nok ikke så billigere end når du fremkalder, men du får det med det samme, du får det i de størelser du vil ha.  http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=87020 en lille sød printer som kan sluttes direkte til kameraet hvis dette understøttes.
Avatar billede exp-oprydning Nybegynder
29. oktober 2005 - 22:56 #4
Der er gået lang tid siden du stillede dette spørgsmål.

Det er god skik på Eksperten at følge op på sine spørgsmål, af simpel
respekt for webstedets koncept, og de brugere der har gjort sit for at
hjælpe dig. Dette kunne være ved for eksempel:

1. At give nødvendig feedback så de der forsøger at hjælpe
    kan fortsætte med det.
2. At acceptere et af de svar der er blevet afgivet.
3. Hvis ingen rigtige besvarelser er givet, kan du selv lægge
    et svar og fortælle hvad løsningen blev. Husk at belønne folk
    der muligvis har brugt lang tid på at hjælpe dig frivilligt.
4. Hvis en rigtig besvarelse er givet som en kommentar, skal du
    bede personen om at lægge et svar, og herefter acceptere det.

Et svar accepteres på følgende måde:

1. Log ind med dit Eksperten brugernavn og password.
2. Hvis en besvarelse er afgivet vil der nederst være en kasse med
    de brugernavne der har svaret. Du skal med musen markere de relevante
    brugernavne, og herefter klikke på den knap der hedder ”Accepter”.