Avatar billede header Nybegynder
28. juni 2004 - 16:24 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kopiere artikler uden reklamer

Kan det på en eller anden måde lade sig gøre, at kopiere artikler på nettet uden at få eventuelle reklamer med?
Problemet er ofte, at når man trækker musen for at markere, er det umuligt ikke også at markere reklamen.
Er der en løsning på det?
Avatar billede header Nybegynder
28. juni 2004 - 16:26 #1
Eller er der evt. en måde at pille dem ud bagefter - fra fks. et word-dokument?
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
28. juni 2004 - 16:29 #2
det skulle da være muligt - ved at markere det uønskede i word dokumentet og derefter trykke delete
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. juni 2004 - 16:31 #3
Jeg gør selv det at jeg laver dem om til pdf dokumenter, og så sletter reklamerne fra pdf dokumentet. Det er ikke svært og giver et letlæseligt resultat (oftest)
Avatar billede header Nybegynder
28. juni 2004 - 16:40 #4
Jeg kan godt markere reklamen og trykke delete. Men der bliver en smule tilbage og går kuk i noget af teksten.

Hvordan laver jeg det om til et pdf-dokument?
Avatar billede header Nybegynder
28. juni 2004 - 16:45 #5
Jeg kan ikke bare ændre fil-endelsen. Det er ikke muligt at åbne dokumentet bagefter.
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. juni 2004 - 16:53 #6
Det kræver et program at lave en html side om til en pdf. Jeg bruger selv Adobe Acrobat (ikke readeren), men der findes gratis alternativer. I Adobe Acrobat kan man foretage rettelser som sletning af gratis og den slags
Avatar billede header Nybegynder
28. juni 2004 - 17:06 #7
Jeg kan ikke finde nogen Adobe Acrobat der er gratis. Kun Acrobat Reader. Hvor har du fundet din?
Avatar billede header Nybegynder
28. juni 2004 - 17:07 #8
Okay, jeg er med. Du betaler for din.

Kan du nævne et gratis alternativ? Jeg aner ikke hvad jeg skal søge efter.
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. juni 2004 - 17:12 #9
Avatar billede header Nybegynder
28. juni 2004 - 17:19 #10
Okay, tak.
Avatar billede header Nybegynder
28. juni 2004 - 17:20 #11
test
Avatar billede header Nybegynder
28. juni 2004 - 19:01 #12
Er der ikke nogen der har nogle bedre forslag.

Syntes ovenstående er noget skrammel.
Avatar billede header Nybegynder
28. juni 2004 - 19:55 #13
Det var en smutter. Der skulle ikke have stået "noget skrammel", men "ikke så gode".
Sorry!