Avatar billede mikkelfunck Nybegynder
28. juni 2004 - 15:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook starter ikke

Jeg har en exchange server som jeg kobler op på i et mindre kontor miljø. På en af klienterne vil outlook ikke starte. viser bare splash screen og så sker der ikke mere. Jeg har på et tidspunkt ændret logon metoden fra username/password til distributed password og herefter er det holdt op med at virke. Kortvarigt kunne jeg åbne outlook og vælge at åbne local folder hvilket viser my folder i outlook, som stifinder. Er der nogen måde hvorpå jeg kan ændre logon metoden tilbage nu hvor oulook ikke starter?
Avatar billede no_stress Nybegynder
28. juni 2004 - 15:49 #1
Prøv her:
Start -> Instillinger -> Kontrolpanel -> Post
Avatar billede mikkelfunck Nybegynder
28. juni 2004 - 16:49 #2
nope heller ikke, den låser når jeg vil editere en konto.
Det skal lige siges at der er andre boxe på netværket der kører fint
Avatar billede mikkelfunck Nybegynder
28. juni 2004 - 16:57 #3
hep! nu virkede det :-)
Det var pop3-connectoren på exchange serveren der svigtede, efter at jeg rettede den kunne jeg bruge kontrolpanelet til at rette logon metoden
alles gut, smid et svar no_stress

mikkel
Avatar billede no_stress Nybegynder
28. juni 2004 - 17:52 #4
det skal jeg vist ikke have point for
Avatar billede mikkelfunck Nybegynder
29. juni 2004 - 13:31 #5
vissevasse