Avatar billede claus_k_larsen Nybegynder
28. juni 2004 - 14:38 Der er 9 kommentarer

Mødebookning

Vi har en bruger, som har siddet og oprettet en masse møder for vores chefer osv. Hun har derfor været mødeansvarlig, da hun var træt af alle de møder i hendes egen kalender, som hun ikke skulle deltage i har hun slettet disse uden at sende aflysninger. Så langt så godt. Men nu skal hun desværre til at ændre nogle møder, som hun ikke længere har i sin kalender.
En løsning ønskes :-)
Avatar billede lgj Nybegynder
28. juni 2004 - 14:40 #1
opret en kalender i offentlige mapper og tildel rettigheder efter behov.
Avatar billede claus_k_larsen Nybegynder
28. juni 2004 - 14:42 #2
Det løser jo ikke problemet med de udestående aftaler, som hun skal ændre.
Avatar billede lgj Nybegynder
28. juni 2004 - 14:43 #3
Det kan hun ikke da hun ikke længere er deltager. Måske kan en af de andre inviterre hende igen men det vil ikke gøre hende til møde indkalder.
Avatar billede claus_k_larsen Nybegynder
28. juni 2004 - 14:54 #4
Det er også den konklusion, som jeg er kommet frem til, jeg håber bare at der sidder en med en god ide på en løsning.
Avatar billede lgj Nybegynder
28. juni 2004 - 15:03 #5
;) restore hendes kalender ;)
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. juni 2004 - 15:48 #6
Der er ingen anden løsning end at lave restore i hendes kalender, men i fremtiden kan man jo lave hende til stedfortræder for chefen, så hun kan oprette/ændre/slette direkte i chefens kalender
Avatar billede mile Juniormester
29. juni 2004 - 09:10 #7
Hvis I kører Exchange hvad jeg formoder - kan I markere hendes kalender og bruge "Gendan slettet post", hvis I altså har tilføjelsesprogrammet "dumpster.ecf" indstalleret på klienten.. Gendan slettet post kan også køres på "Slettet post" - det skulle være mærkeligt om ikke det kunne få emner frem igen.
Avatar billede lgj Nybegynder
29. juni 2004 - 10:12 #8
->mile - det er jo ikke post men kalenderdata. Virker dumpster også på det?
Derudover kræver det at exchange er konfigureret til ikke at slette med det samme - plads behov - 16GB begrænsning taget i betragtning(std.udg.).
Avatar billede mile Juniormester
29. juni 2004 - 10:14 #9
Ja - vi bruger den i flæng ved synkroniseringsproblemer med de dér håndholdte og mobiltelefoner. Hvordan jeres Exchange er sat op ved jeg jo ikke, men tænkte bare at det kunne være lettere for jer, end at lægge serveren ned for at lave en restore...