Avatar billede meinhoff Nybegynder
28. juni 2004 - 12:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Løsdele til bærbar

Hejsa....nu har jeg hængt i telefonen i over en time, så jeg håber en af jer kan hjælpe mig.

Jeg søger et sted hvor man kan købe en løs adaptet til et 3com pcmcia netværkskort...(den 15 cm lange ledning der skal i pcmciakortet, som konverterer til RJ45 stik).

Desuden søger jeg et sted der sælger de små røde gummidupper til "musen" på IBM laptops.

På forhånd tak

Per
Avatar billede zilladk Nybegynder
28. juni 2004 - 12:16 #1
Du kan ikke købe adapteren løs. Du kan dog være heldig at der er nogen der ligger inde med den som overskuds vare. Gummidupper kan sagtens fås. Du kan prøve at ringe til EET nordic, det er et reservedels lager, de kan også oplyse dig om adapteren kan fås, selvom jeg ikke mener at det er tilfældet. EET Nordic ligger i Birkerød, og tager omkring 125,- i fragt og forsendelse.
Avatar billede zenze Nybegynder
28. juni 2004 - 20:12 #2
Jeg har for et par år siden købt en sådan "dongle" som det lille kabel benævnes. Efter at have ringet til 3Com's distributør i Danmark og fået at vide at det ville komme til at koste omkring 350 kr. plus ekspedition og forsendelse tog jeg til Helsingborg, hvor jeg fandt en lille biks, hvor jeg betalte 180 SEK. for det.
Avatar billede meinhoff Nybegynder
02. juli 2004 - 15:52 #3
Tak for begge jeres svar......selvom det ikke lige var det jeg havde håbet på :)

Per