Avatar billede meaculpa Nybegynder
27. juni 2004 - 18:50 Der er 5 kommentarer

Mangler serienr til Win ME

Hjælp jeg kan ikke finde mit serienummer til min windows ME til min "gamle" bærbare der ikke er stor nok til XP

Er der nogle der kan hjælpe eller give et link
Avatar billede amtoft Novice
27. juni 2004 - 20:08 #1
I kategorien Økonomiprogrammer ... ?
Næppe sandsynligt, faktisk skal du ikke regne med overhovedet at finde et serienummer på Experten.
Avatar billede halifax Nybegynder
27. juni 2004 - 21:46 #2
Såfremt ME er på din bærbare og den kan køre, kan du bruge freeware programmet Everest Home. Viser en masse info om hardware og software.
http://www.lavalys.com/index.php?page=product&view=1
Avatar billede dma Nybegynder
28. juni 2004 - 08:36 #3
Du beder om et en kode til dit styresystem - det er ikke lovligt. Groft sagt, har du smidt nøglen til dit program væk - og så må du købe et nyt. Enhver der sender dig en kode overtræder licensbetingelser og ophavsrettighedsloven!!
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
28. juni 2004 - 16:41 #4
dma - cool down - han beder jo ikke nogen om at sende noget - men bare om et godt råd til at se sit nummer..... TSK
Avatar billede hardyc Nybegynder
10. august 2005 - 09:53 #5
Jeg mener at det er muligt at få byttet den gamle cd og så få en ny hvis den gamle er en org. microsoft ME

Hilsen
Hardy