Avatar billede lycra Nybegynder
27. juni 2004 - 16:38 Der er 4 kommentarer

2on2 og/eller 5on5 Bot

Hvordan laver jeg en 2on2 eller 5on5 bot ? 2on2-Bot: Så man skriver !add <(#)Team> <Spiller1> <Spiller2> og så adder den hold og spillerne. !status, !remove osv.
Avatar billede danpetersen Nybegynder
27. juni 2004 - 23:13 #1
Paste:

on *:TEXT:!add*:#Geek-team: {
  if ( ( $3 ison $chan ) && ( $4 ison $chan) ) {
    /write cup.txt $2
    /inc %teams 1
    /write cup.txt $3
    /write cup.txt $4
    /notice $nick Your team ( $+ $2 $+ ) has been added, if you want to remove your team then talk to an admin
    /msg $chan 1,0[2on2] Teams %teams $+ /16 [2on2]
  }
on *:TEXT:!remove*:#Geek-team {
  if ( $nick isop $chan ) {
    /write -ds $+ $2 cup.txt
    /notice $nick Your team ( $+ $2 $+ ) has been removed
    /dec %teams 1
    /msg $chan 1,0[2on2] Teams %teams $+ /16 [2on2]
  }
on *:TEXT:!teams:#geek-team: {
/msg $chan [2on2] der er %teams $+ /16 [2on2]
}
Avatar billede danpetersen Nybegynder
27. juni 2004 - 23:14 #2
du kan evt. komme ind på geek-team :P ;)
Avatar billede tatziki Nybegynder
02. juli 2004 - 19:42 #3
danpetersen... Øhhh? Dooh :D?! Hvordan skal man starte den? Og slutte den. Og der skal helst laves kampplan automatisk? Når jeg kommer hjem kan jeg lige gå ind og scripte en 2on2-cup-bot, med userlevels osv. og en channel-bot indbygget. Ellers kan i jo vente til at jeg får mit nye script lavet, hvor der er cs-live-bot og 2on2-cup-bot og gather-bot og channelbot.

PS: Cs live botten er sårn en så man kan se når en skyder, leaver noget i spillet counter-strike.
Avatar billede danpetersen Nybegynder
02. juli 2004 - 21:13 #4
ok níce