Avatar billede snuffer Nybegynder
27. juni 2004 - 01:11 Der er 5 kommentarer

Nogle hjemmesider

Hej ..

Jeg ved ikke hvorfor men der er en masse hjemmesider som jeg ikke kan gå ind på.
bl.a. http://messenger.msn.dk/, www.adobe.com osv. det er PISSE irreterende da jeg skal bruge de sider ..

Vil tro at det er oppe i funktioner - instllinger - avanseret
Men ved ikke hvad der skal slås af og på :(
Nogen som evt. kan hjælpe?
Avatar billede snuffer Nybegynder
27. juni 2004 - 01:11 #1
Hej, tar på ferie kl. 06:00 i morgen tidlig .. så hvis nogen kunnne svare inden kunne det være lækkert
Avatar billede levich Nybegynder
27. juni 2004 - 01:47 #2
Prøv at slå din firewall fra. Den nemme løsning.

Regner med at du kan komme ind på andre hjemmesider uden problemer.
Avatar billede snuffer Nybegynder
27. juni 2004 - 05:25 #3
Hvordan slår man firewall fra? Har avast antivirus ..
min storebror kan sagtens komme ind på dem uden problemer og han får internet fra den samme boks som mig ..
Avatar billede snuffer Nybegynder
04. juli 2004 - 16:19 #4
nogen der kan svare? :(
Avatar billede levich Nybegynder
05. juli 2004 - 09:46 #5
Din firewall er nok repræsenteret ved et af de ikoner, der er nederst i højre hjørne i Windows. Prøv at dobbeltklikke på det ikon. Herefter kan du nok finde ud af at lukke firewall'en.
Husk at starte firewall'en efter du har testen det med hjemmesiderne. Evt. kan du blot genstarte computeren, hvorved firewall'en starter.