Avatar billede mryoung Nybegynder
26. juni 2004 - 23:35 Der er 4 kommentarer

redirect en web side til en anden.

Hej,

Har et enkelt spørgsmål,

Hvordan/hvad er den mest simple måde at videresende en bruger fra en web side www.mitdomæne.dk til f.eks. www.mitandetdomæne.dk.`?

DVS.

Hvis brugeren skriver www.mitdomæne.dk i sin browser skal brugeren automatisk sendes videre til www.mitandetdomæne.dk

Er der nogle der kan forklare hvordan det nemmest kan lade sig gøre.?
Avatar billede roenving Novice
26. juni 2004 - 23:42 #1
<meta http-equiv="Refresh" content="0;URL=http://www.mitandetdomæne.dk">
Avatar billede samuelsen Nybegynder
15. juli 2004 - 10:58 #2
hej! hvordan går jeg hvis jeg ikke ønsker adressen i Adresse-feltet i browseren ændret....Altså den skal forblive fx. www.mitdomain.dk og i virkeligheden bliver sitet vist på en ip. - men brugeren kan IKKE se denne ip-adresse i adressefeltet.
vh
Samuelsen
Avatar billede samuelsen Nybegynder
15. juli 2004 - 10:58 #3
ups - ikke går men gør...
Avatar billede roenving Novice
15. juli 2004 - 12:28 #4
Så skal man sætte et frameset ind, så det er en frame inde i framesettet, som får ændret adresse ...