Avatar billede bandit_ Nybegynder
26. juni 2004 - 21:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Webcam med msn

hej jeg har fået et kæmpe problem jeg har nu haft webcam samtaler med adskillige folk og de ligeså mig men så mødte jeg en ny person og skulle have webcam samtale med den person og personen spørg så om vi skal have en webcam samtale og jeg acceptere og personen spørg så også mig og jeg acceptere der kommer nu et billed af den anden person ved mig men ved den anden person er der bare en sort skærm lige pludselig går min skærm så i stå ( der hvor man kan se webcam samtalen ) og så afslutter den af sig selv.. Hvorfor det virker jo ved alle andre..
Avatar billede rpgnerd Nybegynder
27. juni 2004 - 13:07 #1
Har du prøvet at afinstallere det og så installere det igen... virker en gang imellem
Avatar billede bandit_ Nybegynder
27. juni 2004 - 13:23 #2
Det virker ikke her.. Driverne er også de nyeste så heler ikke det.
Avatar billede knighten Nybegynder
28. juni 2004 - 11:41 #3
Problemet kan være at den nye person du vil camme med ikek har den same version af MSN som dig. Prøv at kontrollere det.
Avatar billede bandit_ Nybegynder
03. juli 2004 - 11:45 #4
Nope ingen svar..
Avatar billede carstens2004 Nybegynder
24. juli 2004 - 14:26 #5
Det er sikkert fordi du har firewall. MSN er godt med Eyeball er langt bedre når du har firewall. Eyeball fungere med firewall uden problemmer og du kan både vise og modtage webcam. Eyeballchat.com

Det kan også skyldes at du eller den du chatter med på msn ikke har den seneste version. Har i ikke begge den seneste version kan der være problemmer med webcam - tjeck på www.msn.dk for seneste version - er også gratis.