Avatar billede spidr Nybegynder
26. juni 2004 - 19:02 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Login system, igen igen

Ja jeg ved det, der er masser af spørgsmål om login systemer.
Men ville bare høre om der var kommet nogle nye tilgængelige nogen, der rent faktisk virker?
Jeg brugte engang et jeg havde fået her inde, og det virkede fint hos mig selv, men mange af mine venner kunne ikke logge ind, selv om de sagtens kunne logge ind andre steder :)
Jo simplere det er jo bedre, men det vigtigste er nu og engang det virker mere eller mindre hos alle, håber nogen kan hjælpe mig :)
Avatar billede kaew Nybegynder
26. juni 2004 - 19:24 #1
Jeg har mit eget system, men der er kun mulighed for 1 bruger.
Og det virker skam rigtig godt :)
Avatar billede ravsted_dk Nybegynder
26. juni 2004 - 19:32 #2
lytter lige med
Avatar billede kaew Nybegynder
26. juni 2004 - 19:44 #3
Vil gerne give det videre for 200 point.

Enkelt system, hvor du inkluderer systemet i den fil, som skal gøres privat.
Der er 3 filer: login-siden, kode-filen og logout-filen. (De to sidste filer er dem, som skal inkluderes i filen, der skal gøres privat.
Avatar billede thb Nybegynder
26. juni 2004 - 19:50 #4
2 sek... :D
Avatar billede thb Nybegynder
26. juni 2004 - 20:02 #5
Skal det være op imod en mysql db ??

Thomas
Avatar billede ravsted_dk Nybegynder
26. juni 2004 - 20:04 #6
jeg vil godt give 200 points for det, hvis det virker
Avatar billede thb Nybegynder
26. juni 2004 - 20:25 #7
Nu har jeg lige lavet noget... Håber ikke at der er nogle fejl.. jeg har ikke testet det.. :D

http://80.196.9.177/login.txt

Thomas
Avatar billede sukos Juniormester
26. juni 2004 - 20:34 #8
Måske du kan finde noget her, evt.

http://www.showsource.dk/php/?list=Login
Avatar billede ugur2002 Nybegynder
26. juni 2004 - 21:07 #9
jeg fatter ikke hvad det her går ud på
hvad mener i men at i skal bruge log ind til at logge på en pc fra fjernt afstand eller ?
Avatar billede kaew Nybegynder
26. juni 2004 - 21:42 #10
ravsted_dk

så opret et spørgsmål, så kan jeg svare dige :)

har du msn? Så tilføj lige weakdk@hotmail.com
Avatar billede spidr Nybegynder
26. juni 2004 - 22:17 #11
Ja det skal være med mysql database, alt det kan jeg jo sel fikse, det der betyder noget er at man rent faktisk kan logge ind og logge ud så det virker ;)
Altså at når man er logget ind ryger man ikke ud fordi man er inaktiv i 5 min, dog skal der være en grænse på 30 min inaktivitet.
Men vigtigtst af alt, skal så vidt muligt alle kunne komme ind :)
mange login systems jeg har prøvet, der kan man med nogle computere logge ind lige så mange gange man vil, og man kommer aldrig længere end til login siden anyway ;(
Kigger lige på dem i har gevet, er stadig åben for flere :)
Bedste script får points, og til de andre; tusind tak :)
Avatar billede kaew Nybegynder
26. juni 2004 - 22:30 #12
www.frip.dk/kaew/admin.zip

har brugt det til de fleste sider jeg har lavet - og ja, det dur' :)
Avatar billede spidr Nybegynder
27. juni 2004 - 13:22 #13
Nu har jeg postet det i PHP sectionen fordi jeg gerne vil have det i php, bryder mig ikke om asp, og for mig ligner det heller ik der er en mysql database..
men ehm tak anyway :S
Andre :)?
Avatar billede thb Nybegynder
27. juni 2004 - 13:25 #14
DU kan ikke bruge mit ??? Hvad er der galt..

Det er lavet i PHP...

Thomas
Avatar billede spidr Nybegynder
27. juni 2004 - 21:26 #15
Thb, oh det virkede bare ikke serligseriøst, at du skrev du ikke har testet det og sådan :)
men hvis du er sikker på det virker hos alle, så siger jeg tusind tak, har ingen mulighed for at teste det her, så vare lidt tid før jeg aceptere :)

Men du er sikker på det er et all around script der virker hos næsten alle?
Avatar billede thb Nybegynder
27. juni 2004 - 21:36 #16
Jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle virke... :D
Du kan bare selv tage dine point..

Thomas
Avatar billede spidr Nybegynder
28. juni 2004 - 17:06 #17
Sikker på du ikke vil have dem?
Ser ikke ud til nogen andre har noget spændene ligende :(