Avatar billede repsac Nybegynder
20. februar 2001 - 21:57 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

::$DATA ...

I nyere udgaver af apache er \"undvigemanøvren\" så webserveren ikke eksekverer en fil hvis der adderes ::$DATA ændret ...
Eks: http://whatever.smth/index.php::$DATA ...

Men til hvad hedder det så nu i stedet???
Avatar billede blazer Nybegynder
20. februar 2001 - 22:06 #1
øhh....nu vrvler du vist...det der er en ældgammel exploit til IIS!
Avatar billede kimkes Nybegynder
20. februar 2001 - 22:13 #2
blazer ---> dit klovn, bliver du aldrig klogere??
Spørgsmålet er relavant nok
Avatar billede blazer Nybegynder
20. februar 2001 - 22:15 #3
kimkes>>>Fuck din dit incestplagede mongolbarn!

det han spørger om er hvordan amnd kan \"hacke\" en server til at spytte php koden ud!

og han skriver en exploit til IIS som ikke virker på php!

der er ikke nogen xploits nu som at der ikke er en patch til.....
Avatar billede demo Nybegynder
20. februar 2001 - 22:16 #4
Hmmm det kommer da an på om hans enhedsEKSPL bsa
er aktiv!!
Avatar billede blazer Nybegynder
20. februar 2001 - 22:17 #5
::$DATA har aldrigt været en feature men en bug(en xploit)
Avatar billede kimkes Nybegynder
20. februar 2001 - 22:19 #6
Fuck selv \"din dit\".......du er ikke blevet bedre til at stave siden sidst.
Avatar billede blazer Nybegynder
20. februar 2001 - 22:21 #7
der er forksel på at taste hurtigt og ikke gide læse det igennem og ikke kunne stave din jubelidiot!
Avatar billede kimkes Nybegynder
20. februar 2001 - 22:22 #8
forksel????
Avatar billede blazer Nybegynder
20. februar 2001 - 22:22 #9
ja..præcist..en TASTEFEJL..-..ikke en stavefejl!
Avatar billede blazer Nybegynder
20. februar 2001 - 22:26 #10
nu må jeg jo ikke give præcist nifo..men søg lidt efter null.htw og translate: f på securityfocus...så finder du nok hvad duskal bruge.....
Avatar billede blazer Nybegynder
20. februar 2001 - 22:26 #11
(securityfocus.com)
Avatar billede kimkes Nybegynder
20. februar 2001 - 22:31 #12
Kan han finde \"nifo\" der?
Avatar billede blazer Nybegynder
20. februar 2001 - 22:33 #13
ja..og på www.incestsex.com kan han finde billeder af dig og din 4 årige lillesøster
Avatar billede blazer Nybegynder
20. februar 2001 - 22:37 #14
og kimkes..hvad er værst mine taste fejl eller dine grammatk fejl (dit klovn, bliver du aldrig klogere?? )

kalder du det oxo et stol og en bord?

jeg kunne snakke dansk bedre end dig da jeg var 6
Avatar billede ezzuk Nybegynder
20. februar 2001 - 22:37 #15
der er der åbenbart strømmet flere mongoler til siden dig blazer:-)

ps: harj harj
Avatar billede blazer Nybegynder
20. februar 2001 - 22:40 #16
HARJ HARJ..nej..han er gammel..han har 2 profiler...admin sletter ham forhåbentligt snart
Avatar billede repsac Nybegynder
21. februar 2001 - 15:47 #17
Er det hvad der kan gå under et mindre skænderi? ... ;)

Anyway ... det var en bug i IIS ... Hvad er så den nye bug ... der må simpelthen være én et eller andet sted, ingen er jo perfekte ... heller ikke til at skrive (læg mærke til \"at SKRIVE\" ... hverken stave eller taste, men \"skrive\" ... :D)

En feature/bug ... hvad er den store forskel? En feature kender kun dem der har lavet serveren, en bug er opdaget af \"befolkningen\" ... ;o)
- det\'r sq da ofte dem der lavet et program laver en \"smutvej\" som kun(?) de selv kender ...

Ingen der kender/ved hvad der kan bruges?
- det var somend ren nysgerrighed ...
Avatar billede repsac Nybegynder
23. februar 2001 - 23:47 #18
Nå ikke ... :-/