Avatar billede nicolai10 Nybegynder
26. juni 2004 - 09:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hvordan fjerner jeg den

jeg har været inde på en side hvor jeg har fået en side ind som jeg ikke kan fjerne det er lige meget hvilken dide jeg sætter som startside så starter den op på en anden :-(.
håber i kan hjælpe mig
Avatar billede evilhoppemis Nybegynder
26. juni 2004 - 09:48 #1
www.arlet.dk der er masser af hjælp og hente..
Avatar billede evilhoppemis Nybegynder
26. juni 2004 - 09:48 #2
Avatar billede rebecca Novice
26. juni 2004 - 09:54 #3
gå i menulinien åben funktioner/InternetIndstillinger/programmer og tryk på nulstil webIndstillinger/anvend/ok.

Virker ind i mellem

Mvh.Rebecca
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. juni 2004 - 10:03 #4
du er blevet hijacked, for at få den rette hjælp til dette kræver der en ekspert på området, stil enten dit spørgsmål i sikkerhed, eller gå ind på spywarefri.dk s forum og stil dit spørgsmål der også
Avatar billede espersen Novice
26. juni 2004 - 10:17 #5
her er en vejledning :

http://www.eksperten.dk/artikler/127

gennemfør punkt 1 til og med punkt 4 - læg logfilen fra HijAckThis herind - så skal du nok få hjælp ...
Avatar billede nicolai10 Nybegynder
26. juni 2004 - 11:25 #6
f
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. juni 2004 - 11:26 #7
hej nicolai10 ked af hvis du misfortod mig men selvfølgelig skulle du lukker herinde før du opretede det andet. og det link espersen giver dig synes jeg du skal følge.
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. juni 2004 - 11:26 #8
husk lige at acceptere dit eget svar
Avatar billede nicolai10 Nybegynder
26. juni 2004 - 18:37 #9
ok der var ikke noget af det i sagde der virkede så jeg formateret svinet, så er man sku sikker på det virker ik
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. juni 2004 - 19:34 #10
nej det er du desværre ikke nicolai, hvis du ikke for beskyttet mod disse ting vil de komme meget hurtig igen, og jeg vil lige nævne at et antivirus program IKKE er nok.