Avatar billede schmied Nybegynder
26. juni 2004 - 09:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Rettelse, vedligeholdelse og videre udvikling af stor hjemmeside

Hej

Vi mangler en god C# programmør som er villig til at bruge lidt af sin fritid, mod betaling, til at vedligeholde og videre udvikle vores hjemmeside (www.schmiedmann.com)
P.t. er der et par fejl der skal rettes, samt et par små udvidelser.
Det eneste vi gerne vil have er at du er god til C# og villig til at fortsætte med at arbejde på vores hjemmeside når ovenstående er lavet.
Avatar billede snepnet Nybegynder
26. juni 2004 - 16:01 #1
Jeg er interesseret - skal jeg skrive til dig via webmaster-kontaktformularen på siden ?
Avatar billede schmied Nybegynder
26. juni 2004 - 22:07 #2
Skriv bare til mig på web@schmiedmann.com
Der er forresten en anden opgave også, vi skal have flyttet vores side fra en server til en anden server hos en anden web-udbyder
Avatar billede snepnet Nybegynder
27. juni 2004 - 19:48 #3
Har du fået min mail ?
Avatar billede schmied Nybegynder
27. juni 2004 - 21:42 #4
Det har jeg sikkert, men jeg kan ikke tjekke den før jeg kommer på arbejde i morgen :-)
Avatar billede snepnet Nybegynder
27. juni 2004 - 22:48 #5
:o)
Avatar billede snepnet Nybegynder
08. august 2004 - 17:46 #6
hej der schmied... jeg lægger et svar her - jeg vil jo ikke gå glip af de 0 point :P
Avatar billede schmied Nybegynder
09. august 2004 - 09:18 #7
Bah :-)
Fint nok, men så læg et svar i stedet for en kommentar ;-)
Avatar billede snepnet Nybegynder
09. august 2004 - 09:20 #8
Crap.... det var jo det der var meningen ;o)
Avatar billede schmied Nybegynder
09. august 2004 - 09:22 #9
Ja, det siger du jo godt nok, meeenn....