Avatar billede r1d1 Nybegynder
25. juni 2004 - 22:33 Der er 4 kommentarer

Opret partion

Jeg er ved at installere win 2000 og står ved en blå skærm hvor der er mulighed for at oprette en partion på hardisken.
Jeg trykker på alle tallene, men der sker intet.
Jeg ved ikke hvad jeg gør forkert....??????
Jeg syntes at jeg har trykket på shift osv.
SÅ hvorfor kan jeg ikke ændre på størrelsen af hardisken.
Det må der være nogen som ved.
r1d1
Avatar billede cp1 Nybegynder
26. juni 2004 - 01:32 #1
prøv at se om der sq være lidt hjælp her ;) http://www.windowsreinstall.com/indexwin2k.htm
Avatar billede r1d1 Nybegynder
26. juni 2004 - 07:42 #2
Tak for tippet, men de springer desværre partioneringen over.
Her er teksten fra billedet.

The following screen will appear asking where you would like to install 2000, hit enter on the unpartitioned space to continue, if you wish you could set up partitions now. Otherwise hit enter to continue.

Jeg prøver som sagt at indsætte tal, men det kan ikke lade sig gøre.
Når jeg trykker Inter, begynder installeringen.
Mærkeligt - ikke sandt!
Avatar billede clausgold Nybegynder
27. juni 2004 - 10:10 #3
Hvis du vil ændre på dine partitioner, skal du først slette de eksisterende, og herefter oprette de nye med de størrelser du ønsker.
Avatar billede r1d1 Nybegynder
27. juni 2004 - 14:41 #4
Nu er det gået helt galt!
Jeg prøvede at forbinde 2 pcér med et netværkskabel, og prøvede at lave et netværk imellem win. mil. og den omtalte pc med 2000 på.
Det kunne jeg ikke finde ud af, og da jeg startede 2000 op igen, så står den nu og er frosset fast på opstarts billedet. (Den har talt 6 blå prikker)
Jeg har prøvet at reparere og genstarte uden held.
Hvad gør jeg nu.....