Avatar billede el_cat Nybegynder
25. juni 2004 - 20:54 Der er 2 kommentarer

Hva' nu?

Lidt omkring mig selv.

Jeg er færdig uddannet datamatiker, og har arbejdet som systemudvikler i ca. 4 år.

Så vil jeg gerne høre om i ved hvilke muligheder der findes for at forbedre sig selv, jeg vil gerne med tiden i retning af projektleder.

Jeg har planer om at tage nogle Microsoft certificeringer i løbet af i år. Men findes der en mere specifik projektledelse uddannelse end datamatikkeruddannelsen selv?

Yderligere er der også nogle der ved noget om dansk-IT's mentor program, er det værd og tilmelde sig?

Ps. undskyld den lidt forjappede indlæg, men kæresten råber at maden er klar :)
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2004 - 21:52 #1
Hej

Kan man ikke tage en bachelor som uddannet datamatiker?
Avatar billede korfits Nybegynder
27. juni 2004 - 17:25 #2
Hvor lang tid havde du tænkt dig at det skulle ta' ? De kører reklamer for noget for tiden som skulle være ret godt....... Hva fanden er det nu det hedder..... finder lige ud af det.