Avatar billede trvboy Nybegynder
25. juni 2004 - 20:13 Der er 3 kommentarer

Kan kun oprette gæstepartnerskab på 4150

HJÆLP - er virkelig på røven.
Jeg kan ikke oprette et partnerskab med min cpu og dermed ikke synkronisere min 4150. I forsøg på at løse problemerne har jeg formateret min harddisk men uden at dette har løst problemet - men desværre resulteret i at jeg kun har adresser/aftaler mv på min pda! Jeg vil altså gerne forsøge at hardresette men skal først have lavet backup af aftaler og kontakter mv. Er dette muligt?
Er der nogen erfaringer med tilsvarende problem og nogle løsningsforslag???

De få totter hår jeg har tilbage er helt grå...
Avatar billede roed Nybegynder
25. juni 2004 - 20:59 #1
Hmmm, det lyder ikke godt. Et gæstepartnerskab tillader ikke sync. af personlige oplysninger, deriblandt kontakter, mails mv. så det er ikke løsningen.
Har du slet ikke nogen backup du kan indlæse???
Avatar billede trvboy Nybegynder
25. juni 2004 - 21:28 #2
Ingen backup, men jeg kan via mit gæstepartnerskab evt kopiere nogle filer fra fin pda, ved bare ikke hvilke filer som er kontakter og aftaler ect. Kan man evt ikke lave en backup til sit SD-kort, inden man laver en hard-reset???
Avatar billede roed Nybegynder
25. juni 2004 - 21:30 #3
Jo, det mener jeg der er noget om. Men om det er via ActiveSync eller om det er muligt direkte på PAD'en ved jeg ikke