Avatar billede madzz Nybegynder
25. juni 2004 - 16:45 Der er 1 kommentar

Trust Televiewer gennem DVI

Hej

Jeg har et problem... Jeg vil gerne have sat mit tv til min computer.

Da TV-out stikket på mit grafikkort var for dårligt, valgte jeg at købe en Trust Televiewer som er en omformer. Dvs. jeg sætter et VGA-stik ind i kassen, og vupti så kommer der et RGB signal ud i den anden ende.

Her er det så problemet kommer; billedet er rigtigt godt på fjernsynet, når jeg bruger VGA outputtet på mit grafikkort. Desværre skal jeg jo bare bruge dette output til min computerskærm. Ideen var så at bruge DVI udgangen ved hjælp af en adapter. Jeg har købt denne adapter, og sat den til, men der kommer intet billede! Jeg har hentet de nyeste drivere osv. til mit grafikkort, men det virker stadigt ikke!
Grafikkortet er et Radeon 9800pro fra Sapphire...

Hvad skal jeg gøre?

MVH
Mads
Avatar billede madzz Nybegynder
26. juni 2004 - 21:52 #1
Er der ikke nogen som har et forslag?

MVH
Mads