Avatar billede kukjxoxl Nybegynder
25. juni 2004 - 14:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Det store Headset valg!

Jeg har set på 2 forskellige headset, men vil gerne høre jeres mening før jeg køber et af dem eller om i kan anbefale et der er meget bedre!

Jeg har disse krav:

1. min. 20 - 20000 Hz
2. min. Stereo
3. Indbygget mikrofon
4. (Dette behøves ik', men ville være bedst med) 24-Bit lyd support
5. Skal ku' spille højt og klar uden problemmer med en god bas da det skal bruges til: Spil, musik og film via computer!

Dem jeg har set på er:

Plantronics DSP-500 Headset
Anubis Typhoon Bass Vibration Headset

Jeg giver point'ne til den der kommer med det bedste headset (og en god grund til hvorfor det er det bedste) eller den bedste grund til et af dem ovenover.

P.s. Prisen er stort set lige meget, men jeg sætter dog en grænse ved 2200kr.
Avatar billede hpo Nybegynder
25. juni 2004 - 14:12 #1
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=39502

Koster kun 250 kr. Det er et fedt headset med en helt forbavsende god mikrofon. Læs bl.a. købernes anmeldelse af produktet på EDBpriser.dk.

/hpo
Avatar billede hpo Nybegynder
25. juni 2004 - 14:13 #2
jeg kommer til at tænke på at de 2200 måske skulle have været 220 kr. ?

/hpo
Avatar billede kukjxoxl Nybegynder
25. juni 2004 - 14:17 #3
Nej ca. 2200kr. som max. Jeg har set et trådløst, 5.1 surround, 24-bit headset for ca. 2400kr, men det er lige i overkanten for et godt headset!
Avatar billede rexman Nybegynder
25. juni 2004 - 15:48 #4
Køb et Plantronics DSP-500 Headset
det kan købes billig hos Boomtown til 750kr + 29kr i forsendelse
http://shop.boomtown.net/da_dk/shop/view.product.php?id=5071054004
Så har du har 1421kr til at bruge, på noget andet hardware -)

Ps: Det er et kanon fedt headset
Avatar billede egidiussen Nybegynder
25. juni 2004 - 16:55 #5
Hejsa
Jeg har koebt en helt del headset fra Platonics - de laver virkeligt kvalitets headsets med MEGET god lyd.
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=20881&Anmeldelse=true&Showreview=1285
Avatar billede kukjxoxl Nybegynder
26. juni 2004 - 19:15 #6
Heysa igen.

Jeg har tjekket/sammenlignet de forskellige headset og har været på forskellige forums og det ser ud til at "Plantronics DSP-500 Headset" er det bedste af de headset vi har haft oppe! (til mit formål) Så derved er det altså rexman der vil modtage de 100 point's.

Ps. Tak fordi i ville komme med nogle gode forslag, det har været til en stor hjælp da jeg ik' har den store forstand på headset's! :)