Avatar billede speakfreak Nybegynder
25. juni 2004 - 13:11 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Musik program til Techno bla.

Jeg er DJ, spiller ude de forskellige steder mm. Men kunne godt tænke mig selv at lave lidt af den musik, både mig og mine kunder kan lide.

Det er altså ikke et program som ejay tingene jeg snakker om, men et der virkeligt kan lave noget godt musik, hvis færdighederne er til det. Og hvis det er - må i også meget gerne hjælpe mig igang med det, hvis i kan.

Jeg siger ikke det skal være gratis, men ikke et program til mange tusind kroner. Jeg har prøvet programmet frutiloops, skal jeg gøre det igen, eller er der bedre på markedet. Det skal dog siges jeg aldrig rigtig fik lavet noget med dette program, da det er ret svært.

Men hvis i kan guide mig igennem frutiloops på dansk, eller kender en masse idiot sikret guides er det også ok - for det program er jeg selv i besidelse af.
Avatar billede fet321 Nybegynder
25. juni 2004 - 13:20 #1
Tag et kig på: http://www.propellerheads.se/
De har nogle rigtig fede software synths.

Jeg har tidligere leget lidt med ReBirth, hvor man rimelig hurtigt, kan lave noget lækkert.

Deres nyeste program Reason skulle være rigtig lækkert.
Avatar billede andersenph Nybegynder
25. juni 2004 - 13:21 #2
Avatar billede speakfreak Nybegynder
25. juni 2004 - 13:53 #3
NU prøver jeg lige at kigge lidt på Reason, men man kan ikek hente demoen
Avatar billede fet321 Nybegynder
25. juni 2004 - 14:08 #4
Jeg kan uden problemer hente Windows demoen.
http://www.propellerheads.se//download/files/InstallReason25Demo.zip
Avatar billede speakfreak Nybegynder
25. juni 2004 - 14:30 #5
Dit link virker fint, men det virkede bare ikek på deres side
Avatar billede bolle88h Nybegynder
25. juni 2004 - 14:32 #6
hvad med cubasis? ved ikke om det kan bruges til techno!
http://www.pinnaclesys.com
Avatar billede fet321 Nybegynder
25. juni 2004 - 14:32 #7
Det var mystisk, for jeg har brugt deres menu, til at klikke mig frem til downloadet.
Avatar billede bolle88h Nybegynder
25. juni 2004 - 14:42 #8
og efter at pinnacle er begyndt at sælge cubasis koster det nu kun omkring 500!
Avatar billede fet321 Nybegynder
25. juni 2004 - 14:46 #9
Smider et svar såfremt du får lyst til at præmiere mit link.
Avatar billede speakfreak Nybegynder
26. juni 2004 - 19:56 #10
Jeg mangler lidt vejledning (har reason nu) Fatter ikek rigtig så meget af det skrammel.
Avatar billede bolle88h Nybegynder
26. juni 2004 - 22:09 #11
det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med! men måske man skulle experimentere lidt med det!