Avatar billede tubes Nybegynder
25. juni 2004 - 01:12 Der er 2 kommentarer

Min ipaq 3970 på nettet

jeg kan ikke få min ipaq 3970 på nettet...
jeg bruger min Nokia 6110 som modem og kan godt komme igennem til orange (ikke GPRS) og komme på msn og modtage mail, men når jeg åbner ie vil den ikke noget heller ikke når den er i forbindelse med min pc vil den på nettet... og den står til internet i activ sync ???

håber i kan hjælpe mig...

på forhånd tak
mvh Tubes
Avatar billede roed Nybegynder
25. juni 2004 - 09:14 #1
Lyder lidt som noget DNS fnidder. Prøv at indtaste en IP-adresse istedet for en WWW-adresse. Fx. har DR denne IP til deres website 195.137.194.128

Kommer der noget frem med den?
Avatar billede tubes Nybegynder
25. juni 2004 - 12:36 #2
det hjælper ikke rigtigt når jeg skriver ipén ,,skriver den :

This URL is not proberly
formatted.  please verify
that you have entered the
address correctly.

kan det være min IE der er syg ???