Avatar billede zaym01 Nybegynder
24. juni 2004 - 21:44 Der er 2 kommentarer

Mangler libglut.so.3

Hej

  Jeg sidder og prøver på at få spillet Uplink til at virke på fedora 2. Jeg har apkket det ud men når jeg pøver på at køre det siger den at jeg mangler libglut.so.3

  Jeg har prøvet at søge på filen på google og har prøvet at installere noget fra nogen af de resultater den gav men uden held. Nogen der har en ide?
Avatar billede zaym01 Nybegynder
24. juni 2004 - 21:49 #1
Her er hele fejlen:
./uplink: error while loading shared libraries: libglut.so.3: cannot open shared object file: No such file or directory
Avatar billede soreno Praktikant
25. juni 2004 - 09:23 #2
Undersøg evt. om glut-3.7-XX.i386.rpm findes på cd'erne.
Ellers kan du sikkert hente en her:
http://rpmfind.net/linux/rpm2html/search.php?query=glut&submit=Search+...

(jeg ville nok prøve "RedHat-9 for i386")