Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
24. juni 2004 - 17:47 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

HP all in one scanner

Hvorfor kan jeg ikk få min HP All in one scanner til at virke altså minprinter del fungere men kan ikk få den til at scanne !

HJÆÆLP
Avatar billede ricky Nybegynder
24. juni 2004 - 17:51 #1
øhmm.. sæt strøm til.
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
24. juni 2004 - 18:08 #2
JAE hvor har du god humor ikk!
Avatar billede ricky Nybegynder
24. juni 2004 - 18:37 #3
hvis du vil have andres hjælp og tid kunne du måske koncentrere dig lidt, bruge den fornødne tid og stille spm. ordenligt.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
24. juni 2004 - 19:06 #4
:) vær nu lidt søde ved hinanden S***
ricky´s got a point kurt. Det er lidt svært at komme med nogen forsag med mindre du uddyber dit problem noget mere.

Hvad har du prøvet for at få dyret til at virke. Har den virket før osv. :)
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
25. juni 2004 - 00:12 #5
Det er lidt svært når jeg selv er på bar bund, ikk...
Nej det har ikk virket før... Jeg aner ikk hvordan det skal tilsluttes som sagt det er en all in one maskine med printer og scanner og kopimaskine...
Kopimaskine og printer virker... men nu siger jeg jo bare det samme igen.. jeg ved ikk mere end hva jeg har sagt så er det lidt svært og uddybe... IKKK! :S :S :S
Avatar billede ricky Nybegynder
25. juni 2004 - 00:54 #6
ok.. der fulgte jo noget software med.. jeg går ud fra at det er installeret ?
kommer der nogle fejlmeddelser når du prøver at scanne eller sker der bare intet (hverken på PC eller på all-in-one'erne) ?
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
25. juni 2004 - 12:16 #7
Ja har installeret både driver og software...
Nix jeg kan tænde printeren og trykke Scan og så sker der 0 "ingenting"
Avatar billede ricky Nybegynder
25. juni 2004 - 12:29 #8
hmm.. når du trykker scan på HP'eren skal den starte noget software op på PC'en. Jeg går ud fra at der er tilsluttet med USB-kabel og ikke printerkabel ? (du har jo ikke skrevet hvilken model vi snakker om - så jeg ved ikke om der er begge dele).

Man kan også starte scanningen fra softwaren på PC - har du prøvet det ?
Avatar billede ricky Nybegynder
25. juni 2004 - 12:30 #9
og bare til orientering.. jeg vil gerne prøve at hjælpe dig - men den hurtigeste løsning for dig vil være at ringe til HP support.
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
25. juni 2004 - 12:34 #10
Ja... ved ikk lige hvilken software, det er der skal til?
Men ved ikk lige hvilken model det er men det er en nyere model...
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
25. juni 2004 - 16:35 #11
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
25. juni 2004 - 17:43 #12
HP PSC 1350 printer/scanner/kopimaskine (Q3501A)- specifikationer og garanti
tror det er den
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
25. juni 2004 - 17:45 #13
Tror ikk jeg har den rigtige software kan man downloade det?!
Avatar billede kraftwerk Nybegynder
29. juni 2004 - 15:04 #15
HP all in one scanners benytter sig af IE. Hvis du kører på mindre end 6.0 kan du få problemer. Opdater IE browseren så kan det muligvis løse sig.